theoriginalAidskake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Roser er søtt, 'elsker deg'-delen hadde frika meg fullstendig ut etter bare 1 måned. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Roser er søtt, 'elsker deg'-delen hadde frika meg fullstendig ut etter bare 1 måned. 9460851[/snapback] Samme her. Trådsetter, tror ikke du hvet hvordan det er og elske noen, jeg sier ikke at jeg vet det heller.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Samme her. Trådsetter, tror ikke du hvet hvordan det er og elske noen, jeg sier ikke at jeg vet det heller.. 9462852[/snapback] Edit: Det har overhodet ingenting med topic å gjøre, så takk for ingenting. Dessuten, om det så hadde hatt noe å gjøre med topic hadde jeg nok oversett det, da jeg generelt sett er småtvilsom til samlivstips fra yngre mennesker. Endret 10. september 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 20Roser.. husk om en mnd så må du overgå deg selv da.. hva med å starte ut med 1? en rose, sier like mye som 20... noen synes kanskje det er bedre også.. virker veldig overdådig med 20roser.. men... gjør det du føler er riktig... glad for blomster blir hun helt sikkert uansett ! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Samme her. Trådsetter, tror ikke du hvet hvordan det er og elske noen, jeg sier ikke at jeg vet det heller.. 9462852[/snapback] Edit: Det har overhodet ingenting med topic å gjøre, så takk for ingenting. Dessuten, om det så hadde hatt noe å gjøre med topic hadde jeg nok oversett det, da jeg generelt sett er småtvilsom til samlivstips fra yngre mennesker. 9463012[/snapback] hehe, og du er så voksen og moden for alderen? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 20 roser er kanskje litt mye, men går vel greit. Hadde droppet "elsker"-biten: For det første er det en smule tidlig etter min mening, men det som er viktigere er at det ikke blir så personlig når det blir sagt på et kort. Du kan ikke si noe særlig mer personlig enn "elsker deg" så første gangen burde ikke være fra et kort. Dessuten kan det være greit å ha følehornene litt ute på om det er mulighet for å få det samme i retur. Hvis hun er laaaangt unna "elsker deg"-punktet i forholdet, kan hun bli litt skremt. Bedre da å sitte på det en stund til dere er på noenlunde samme side. Og "elsker deg" bør kunne sies på en hvilken som helst dag ut av ingenting, ikke nødvendigvis "Nå har vi vært sammen i en måned så jeg premierer deg med 'elsker deg'" (uten at jeg skal påstå at det er det du gjør) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvis dere virkelig passer godt sammen så har du mange mange flere måneder foran deg til å gjøre noe sånt. Hvis dere ikke passer sammen så blir dette for ekstravagant. Uansett er det best å ta det stille og rolig. Du har sikkert gode idéer til feiring, men spar det til dere har vært sammen lenger enn en menssyklus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Case closed! Hun ble kjempeglad for rosene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) EDIT: *lær og les siste post* Endret 10. september 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) hm...20 roser etter en måned sammen... nå følte jeg meg IKKE kjip som kjøper tre roser\smykke\bamsehjerte\<sett inn smøring> hver gang jeg og frøkna har årsdag :S ellers blir det til mye hverdagslige ting hun ønsker seg...hehe og en spontan ting av og til, når jeg føler for det ^^ synes jeg ihvertfall er litt viktig..at man skal ikke måtte trenge å feire ALLE merkedager.. husker jeg tenkte "hmm, skal jeg kjøpe noe til dama på 2 år og 3 måneder'sdagen? " så innså jeg at det har potensiale til å bli veldig dyrt etterhvert ^^ jeg gjør det heller sånn at jeg kjøper eller ordner noe gøy\kos\søtt\pent til henne fra tid til annen..trenger ikke feire noe, synes det er bedre å overraske henne uten anledning. men klart, årsdager bør jo nesten gjøres litt stas på.. Endret 10. september 2007 av Rocket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå