Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei. Nå er det slik at jeg og min flotte kjæreste kommende mandag har vært sammen i en måned. I dag morges fikk jeg bestilt en bukett på 20 roser til å bli levert på døra kommende mandag ettermiddag. På kortet står det noe a-la "En måned (...) Jeg elsker deg" osv. Men så slår tvilen inn: er det for tidlig å si "jeg elsker deg" etter en måned? Og overdriver jeg når jeg sender 20 roser? Jeg mener, det var jo 99kr for ti stykker, så jeg tenkte "hvorfor ikke?". Er det et sjakktrekk å gi kjæresten blomster? Jeg takker veldig for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvis du virkelig elsker henne så er det bare og si det Er vel bare positivt:) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Snilt gjort, men det er ingen ting man bør finne på hver månte.. Jeg har kjæreste, og jeg har gitt henne 3 roser, hun gråt hver gang. Vi har vert kjerester i over 6 måneder. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 ser ikke noe problem i det, du viser at du er glad i henne, romantisk, og at du husker dagen Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vel blir vel en fin sjekk på om du kjenner jenta di godt nok. Hun blir enten veldig sjarmert eller veldig skremt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vel blir vel en fin sjekk på om du kjenner jenta di godt nok. Hun blir enten veldig sjarmert eller veldig skremt. 9453532[/snapback] Hvorfor skulle hun bli skremt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Nå glemte jeg vel å nevne at vi har kjent hverandre i minst 6 måneder, så jeg kan vel si at jeg kjenner henne ganske godt. Edit: Ekberg, mener du at hun gråt av lykke eller av en annen grunn? Endret 8. september 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Nå glemte jeg vel å nevne at vi har kjent hverandre i minst 6 måneder, så jeg kan vel si at jeg kjenner henne ganske godt. Edit: Ekberg, mener du at hun gråt av lykke eller av en annen grunn? 9454150[/snapback] Selvfølgelig gråt hun av lykke. Ikke for og ødelegge for deg, men det og ha kjent kjeresten sin i minst 6 måneder er ingenting, du kjenner vertfall ikke til alle sidene hennes.. Tror du ikke hun vill føle seg litt tvunget til og kjøpe noe til deg også? 20 roser vill jo koste godt over 1000 kr.. Endret 8. september 2007 av medlem-130744 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 en bukett roser koster 120 spenn nedi byen sist jeg sjekka Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det koster 243kr inklusive frakt. Det var 99kr buketten (som var 10 roser), så jeg tenkte jo jeg kunne liksågodt spandere litt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det koster 243kr inklusive frakt. Det var 99kr buketten (som var 10 roser), så jeg tenkte jo jeg kunne liksågodt spandere litt. 9454569[/snapback] Hæ? De gangene jeg har kjøpt har det kostet 60,- for 1 liten rose?? Har jeg blitt svindlet noe inn i helvette eller er det rett og slett fordi att blomsterbutikken er konkurs truet? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vel blir vel en fin sjekk på om du kjenner jenta di godt nok. Hun blir enten veldig sjarmert eller veldig skremt. 9453532[/snapback] Hvorfor skulle hun bli skremt? 9453603[/snapback] Hvis, f.eks, hun er av typen som ikke liker å gå for fort fram, kan det å si at man elsker henne og gir henne en bukett roser etter bare en måned virke skremmende =) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det koster 243kr inklusive frakt. Det var 99kr buketten (som var 10 roser), så jeg tenkte jo jeg kunne liksågodt spandere litt. 9454569[/snapback] Hæ? De gangene jeg har kjøpt har det kostet 60,- for 1 liten rose?? Har jeg blitt svindlet noe inn i helvette eller er det rett og slett fordi att blomsterbutikken er konkurs truet? 9455825[/snapback] Du er ikke blitt svindlet. Det er stor forskjell på en langstilket rose, og de rosene du får en bukett med små roser. De langstilkede er veldig mye finere. Til en annen gang vil jeg anbefale tre langstilkede i stedet for to buketter. Ørjan... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg syntes det egentlig er ganske søtt. Men hadde typen min funnet på noe sånt hadde jeg nok syntes det var litt rart. Vi har vel kjent hverandre like lenge som dere, men jeg føler at vi enda er langt fra å kjenne hverandre godt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er det ikke litt dumt å åpne seg så utrolig såpass tidlig? Da veit hun at hu har deg i sin hule hånd og vil muligens gå lei. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 I utgangspunktet er blomster tull. Tenk litt fremover nå, la oss si at forholdet deres varer til et halvt år, et helt år, 2,3,4 år osv. Er det ikke greiere å starte smått og eskalere etterhvert? Hvis man drar ut relativt store kanoner etter bare 30 dager, så bør du ha en solid plan for hvordan du kan eskalere ved evt senere anledninger. Snakker av solid erfaring her fra tidligere forhold der jeg gjorde omtrent det du gjør nå, og satt med skjegget i postkassa senere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 I utgangspunktet er blomster tull. Tenk litt fremover nå, la oss si at forholdet deres varer til et halvt år, et helt år, 2,3,4 år osv. Er det ikke greiere å starte smått og eskalere etterhvert? Hvis man drar ut relativt store kanoner etter bare 30 dager, så bør du ha en solid plan for hvordan du kan eskalere ved evt senere anledninger. Snakker av solid erfaring her fra tidligere forhold der jeg gjorde omtrent det du gjør nå, og satt med skjegget i postkassa senere. 9459261[/snapback] Hvorfor er blomster tull? Det er mange som liker blomster å ser på det å få blomster som en fin ting og kan gjøre at en føler seg verdsatt av vedkommende en fikk blomstrene fra.Så siden du ikke fikk det til å fungere så skal han ikke gi vedkommende blomster? Neh..makan til tøv. Syns det er en fin ting å gi blomster og du overdriver da ikke. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du vil virkelig ikke at jeg skal gå ned den veien og forklare hvorfor blomster er tull. Poenget med posten var uansett at man bør begynne i det smått. Hvertfall bare etter 30 dager. En kvinne vil lett bli lei osv når hun skjønner tidlig i forholdet at hun ikke har noe å jage lengre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du vil virkelig ikke at jeg skal gå ned den veien og forklare hvorfor blomster er tull. Poenget med posten var uansett at man bør begynne i det smått. Hvertfall bare etter 30 dager. En kvinne vil lett bli lei osv når hun skjønner tidlig i forholdet at hun ikke har noe å jage lengre 9459319[/snapback] Jo, det er akkurat det jeg vil at du skal forklare. Hvorfor er blomster tull?Selfølgelig går folk lei etter hvert. Så du mener heller det er bedre å "spare" på alle slike handlinger til du heller vet at vedkommende er å satse på? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg syntes du generaliserer PUA. La han skaffe egne erfaringer. Ikke alle er like, eller hva? Hun kommer nok til å like blomstene, men tror nok hun hadde vært like glad hvis hun hadde fått 1 rose i steden for 20. Den blir litt mer spesiell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå