bluescreen Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Det står her for f..n! :wink: http://www.pcplus.co.uk/article.asp?id=31601&CAT=NEWS Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Det som står er at det er færre sider som ble vist innen en gitt tid, ikke at internet har blitt mindre Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 hehe, litttegrann feil formlering? mindre og mindre, eg ville sagt at kansje innteressen for å åpne sinnsykt masse internettsider går nedover :razz: Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 ITAvisen i dag: "For andre gang på fem år minsker antallet registrerte domenenavn. Dette til tross for at Internett stadig øker i popularitet." http://www.itavisen.no/art/1297894.html Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 vet ikke helt om dette kan beskrive omfanget av internett siden det er veldig mange registrerte domene-navn som ikke brukes aktivt (folk registrerer navn som kan bli populære). Jeg ville heller tolke det dithen at folk som har registrerte navn de ikke bruker ikke lenger gidder å holde på dem og at antall registrerte navn derfor går ned. Tror ikke det er noe merkbar nedgang på antal domenenavn som er knyttet til et faktisk innhold. Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Får håpe det er de gode sidene som blir værende og det bare er slike domene-hogs og tapere som gir seg. + at det blir slutt med denne internet er coolt hype'n. Tror nettet har godt av at det blir "slanket" eller ikke vokser like mye som det har gjort til nå. jeg personlig foretrekker innhold med kvalitet og ikke 1000 sider skrevet av en £337 N00b PS: Har sittet på 56K modem i jula og internett er ikke for folk med telefonlinje lengre :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå