hernil Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 noen som vet om et program for å konvertere mellom flac, mp3 og wma? noe lignende dette kanskje? har prøvd det til flac-wav og wav-flac og funker kjempefint, er raskt og enkelt. trenger ikke noe fancy greier, men noe enkelt som funker. har prøvd med SUPER, men har fått bluescreen de 2 siste gangene jeg prøvde det. skal helst være gratis og gjerne open source. takker for gode forslag! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 MediaMonkey skulle fungere greit til det. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vet ikke hvordan media monkey er men hvis du vil ha noe med diverse avanserte innstillinge så kan du prøve "super" http://www.erightsoft.com/SUPER.html Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Og så var det det med å lese hele innlegget før man svarer da... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 kan gratisversjonen av mediamonkey konvertere mellom forskjellige formater på den måten? kom forresten frem til dette programmet etter en del googling, men er fortsatt åpen for forslag. og med fare for å gjenta meg selv : har prøvd med SUPER, men har fått bluescreen de 2 siste gangene jeg prøvde det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå