kroerkongen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tittelen sier vel sitt. Jeg vil altså passordbeskytte noen filer (bilder) på min mobiltelefon Poenget er at andre som "låner" mobilen min ikke skal kunne åpne bildene uten å kunne passordet. Noen som vet hvordan? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 det kommer jo an på telefonen det... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Da må du først og fremst si hvilken telefon du har. Et annet hett tips er å søke litt på forumet her, dette har blitt diskutert utallige ganger tidliger. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Og etter Kåre Conradi er det fortsatt noen som ikke har lært... Det eneste sikre er å la være å ha de bildene på telefonen i det hele tatt. Lenke til kommentar
kroerkongen Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Ok, det dreier seg om en Sony Ericsson w600i. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå