Mixy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei Var på guttetur med litt vannsport, da dette bilde ble tatt av Zhyper her på forumet. Jeg har bare sitti å lekt meg med Photoshop litt. Jeg pleier som regel å ta "shopsa" mine litt langt, så det får jeg sikkert litt pepper på her, men er vant til det Som dere sikkert skjønner er vi ikke veldig erfarne PS. legger med bilde før photoshop også, slik at dere kan sammenligne ^^ (Før Photoshop) (Etter Photoshop, som dere kan det se er det litt overkill med så mye fargeendringer ) Takker for konstruktiv kritikk Forresten, hvorfor har alle "BK" eller "Bildekritikk" i starten av emnetittelen? Har det noe fornuftig funksjon når det ligger i kategorien som heter Bildekritikk? Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Forresten, hvorfor har alle "BK" eller "Bildekritikk" i starten av emnetittelen? Har det noe fornuftig funksjon når det ligger i kategorien som heter Bildekritikk? 9453063[/snapback] for å ta det siste først: når ein er på framsida av akam.no er det ein liten notis som viser siste tråder/innlegg frå forumet, om folk skriver BK/bildekritikk framfor tråden vil ein kunne sjå dette fra framsida. Og så til bildet: PS-versjonen var i overkant redigert ja. men orginalen var grei nok, ville hatt litt bevegelses-uskarpheit i bildet for å få ein følelse av fart og spenning. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (Etter Photoshop, som dere kan det se er det litt overkill med så mye fargeendringer ) Eller litt overkill med så mye highlights. Ellers passer bildet bedre i et album enn på et forum som dette. Fint utsnitt og fin positur, men det blir for personlig og tamt for et forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå