Gå til innhold

Stuper med våtdrakt


Mixy

Anbefalte innlegg

Hei

 

Var på guttetur med litt vannsport, da dette bilde ble tatt av Zhyper her på forumet. Jeg har bare sitti å lekt meg med Photoshop litt. Jeg pleier som regel å ta "shopsa" mine litt langt, så det får jeg sikkert litt pepper på her, men er vant til det ;)

 

Som dere sikkert skjønner er vi ikke veldig erfarne :) PS. legger med bilde før photoshop også, slik at dere kan sammenligne ^^

 

post-91287-1189268327_thumb.jpg

(Før Photoshop)

 

 

post-91287-1189268413_thumb.jpg

(Etter Photoshop, som dere kan det se er det litt overkill med så mye fargeendringer :p)

 

Takker for konstruktiv kritikk ;) Forresten, hvorfor har alle "BK" eller "Bildekritikk" i starten av emnetittelen? Har det noe fornuftig funksjon når det ligger i kategorien som heter Bildekritikk? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten, hvorfor har alle "BK" eller "Bildekritikk" i starten av emnetittelen? Har det noe fornuftig funksjon når det ligger i kategorien som heter Bildekritikk? :p

9453063[/snapback]

 

for å ta det siste først: når ein er på framsida av akam.no er det ein liten notis som

viser siste tråder/innlegg frå forumet, om folk skriver BK/bildekritikk framfor tråden vil ein kunne sjå dette fra framsida.

 

Og så til bildet: PS-versjonen var i overkant redigert ja. men orginalen var grei nok, ville hatt litt bevegelses-uskarpheit i bildet for å få ein følelse av fart og spenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...