lunix Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei, vet ikke helt om det er riktig kategori men da kan den bare flyttes. Jeg har DVI-I ut på skjermkortet mitt og har kjøpt en DVI-D-HDMI kabel som jeg har opp i mmin PJ, en Panasonic PT-AE900. Men bilde får jeg ikke. Er det no innstillinger jeg må gjøre eller er det rett og slett gal kabel? Takker for tips Endret 8. september 2007 av lunix Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) HAdde vært fint med svar på det, har også DVI ut og HDMI inn på prosjektor, og skal kjøpe kabel snart. Har en Sony-prosjektor med HDCP Endret 8. september 2007 av Punkin Penguin Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har selv bærbar med dvi utgang, og en Sony projektor med hdmi inngang, og kjøpte kabel med dvi -> hcmi, og det fungerer uten noen som helst problemer. Har ikke gjort noe annet med innstillingene enn å sette ingangen til PJ til HDMI, og da får jeg bilde tvert. Lenke til kommentar
lunix Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Fikk det til etterhvert. Oppdaterte driveren og kjørte samtidig en restart. Tror kanskje det var rebooten som gjorde susen:) Eller meget fornøyd med bildet så langt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nice. Husk riktig oppløsning, 1280*720. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå