inherit Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei... Er det noen som vet om det finnes en kontroll innebygd i Visual Studio som er makan til den man finner i "Min datamaskin? Den menyen som er helt til venstre og som er en sånn meny man kan trykke på så forsvinner den og så kommer den tilbake når du trykker en gang til. Noen som skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
inherit Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Beklager at jeg kanskje ikke klarte å forklare det skikkelig. Men jeg mente ikke TreeViewen, men den litt blå tingen(xp theme) der du feks får detaljer om ei mappe eller ei fil. Noen som skjønner nå hva jeg mener? Finnes det en slik kontroll? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Den finnes... Såg en i et eller annet program for å laste ned filer fra IRC.... Husker ikke navnet though.. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Denne?: http://www.codeproject.com/cs/miscctrl/XPTaskBar.asp Degeim Endret 9. september 2007 av Degeim Lenke til kommentar
inherit Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Jepp... Sånn som den Degeim. Det finnes altså ikke en kontroll som følger med Visual studio... ? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nei, men last ned (registrer deg gratis først) den jeg linket til, så har du en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå