gotdotnet Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei Jeg har 3 maskiner her hjemme og har lyst på å bruke en 2-skjermsløsning... f.eks 3 maskiner som deler de 2 skjemene, en kvm-switch bestemmer hvilken pc som bruker skjermene Var innom den lokale datasjappa og spurte om det fantes en kvm switch som jeg kan bruke til dette, men de hadde ingen gode råd å gi - de kunne ingenting om dette... Hvis dette ikke er mulig eller dyrt da vurderer jeg å skaffe meg en vanlig kvm-switch som virker bare på den ene skjermen vel, kanskje dette er det beste da 2 av maskinene mine er gamle og har ikke skjermkort med dual dvi (eller hva det heter) Finnes en slik kvm-switch til maks 3000,- kroner ? Forslag? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei Jeg har 3 maskiner her hjemme og har lyst på å bruke en 2-skjermsløsning... f.eks 3 maskiner som deler de 2 skjemene, en kvm-switch bestemmer hvilken pc som bruker skjermene Var innom den lokale datasjappa og spurte om det fantes en kvm switch som jeg kan bruke til dette, men de hadde ingen gode råd å gi - de kunne ingenting om dette... Hvis dette ikke er mulig eller dyrt da vurderer jeg å skaffe meg en vanlig kvm-switch som virker bare på den ene skjermen vel, kanskje dette er det beste da 2 av maskinene mine er gamle og har ikke skjermkort med dual dvi (eller hva det heter) Finnes en slik kvm-switch til maks 3000,- kroner ? Forslag? 9453010[/snapback] Hårek kom med en helt genial løsning til sånne "problem" i en annen tråd. Hvis du har raskt lan mellom maskinene, kan du bruke MaxiVista for å dele ressurser som input-enheter, lagringsplass og clipboard-minne. Ser ut som en mye bedre løsning enn kvm syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå