uranus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei! Kjøpte denne: http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...y=ICA+CD+Tuners Den har ta to linjeutganger og to BUS utganger bak. Den jeg hadde før hadde 4 linjeutganger og to BUS. Jeg har kobla til mine fire forsterker ledninger, to i bus og to i linjeutgangene (vet det blir feil), men har MYE mindre bass enn før. Må jeg rett og slett levere cd spilleren tilbake til Strandberg og kjøpe en med flere linjeutganger for å få all effekten tilbake, eller hva kan jeg gjøre? Endret 8. september 2007 av uranus Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Sony er ikke bra på cd-spillere uansett hvordan man ser på det. Kjent for å ha en ganske "slank" lyd kan du si. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Lyden er grei, men bassen.. Får liksom ikke noe effekt. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det låter lavere en med den andre spilleren? Hva slags spiller var det? Kan kanskje være om Sonyspilleren har lavere spenning på utgangen. Eller noko... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Andre spilleren var tidligere modellen av samme spiller.. Sony Xplod spiller. Den nye er det 4 utganger bak,men ser ut som det er bare en linjeutgang, mens den andre hadde 6 utganger bak, som var 2 linjeutganger eller noe Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvorfor byttet du? kan du ha snudd en ledning, så høyttalerne jobber i motfase? DET kverker bass, skal jeg si deg. Men sannsynligvis ikke, dersom du bruker standardplugger og ikke har jobbet med enkeltledninger selv... Jeg har lite bass i nesten samme spiller som du har. Men den er fortsat bedre enn den gamle Philipsen som stod i fra før. Eneste negative med Sony som jeg kan se, er at den takler hakk i plata svært dårlig. Philipsen kunne spille hva som helst, inkludert tallerker og bremseskiver. Kjøpte Sony kun for å få Line-In til mp3-spilleren min. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Det er kobla til riktig.. Prøvd andre måter men da fikk jeg rævva lyd. Bytta fordi den gamle er 5 år gammel og tar ikke mp3 osv. Jeg tar spilleren tilbake til Strandberg på mandag og kjøper Pioneer istedet. Endret 8. september 2007 av uranus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå