gigax Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=54444 Hva tror dere? Jadda, den er dyr. Men det vil kjøre som hakka møkk. Endret 8. september 2007 av gigax Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ultra skjermkort er overkill og til den prisen er ikke ytelsen verdt det, gå heller for ett GTX kort. Raptor disk er det heller ikke mye vits i å kjøpe da de bråker og ikke er så mye raskere. Da hadde jeg heller tatt to Samsung 500gb disker, og gjerne kjørt de i raid. Hvis du ikke insisterer på å ha Wifi integrert i hovedkortet så får du med sli i ett Asus P5N32-E SLI hovedkort, siden begge har P35 brikkesett. Om det virkelig er nødvendig med 4gb ram kan vel diskuteres men jeg hadde nok kjøpt 2x1 gb idag og kjøpt ett sett til senere hvis det viser seg å være nødvendig, og da hadde jeg gått for Crucial Ballistix 6400 serien. Mushkin har rykte for å være ett bra merke men er såpass nytt i Norge at jeg ikke kan si noe om det. 4000 for ett os med driverproblemer? idag er eneste fordelen med vista at den støtter dx10 til spilling, og det er enda ikke testet skikkelig. Jeg er av den oppfatning at selv om dx10 skal være fremtiden og spillene som kommer støtter det, så er det langt fra bevist at dette gir best ytelse i spill. Huske på at alle videoer og tester av Crysis idag er gjort i dx9 fordi dx10 driverene ikke er stabile nok, så det vil vise seg om det i det hele tatt blir nødvendig. Hvis du går for Vista så gjør deg selv en tjeneste i å sjekke ut vLite, slik alle med xp bør ha brukt nLite, for det er der fremtiden ligger når det gjelder microsoft os. Ikke hva ms kan produsere men hva tredjeparts programmer kan fjerne av skit, og integrere bedre. Har selv prøvd å sette sammen high end maskiner men desto mer jeg har lest desto billigere har det blitt og det uten å gå noe særlig ned i ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå