hernil Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 er det noen som vet om et program som feilsøker pc'en for evnt. driverfeil ol.? har fått bluescreen 3 ganger i dag og begynner å bli lei. 2 ganger var det når jeg prøvde å konvertere noe i SUPER og siste gang var det når jeg dreiv i MediaMonkey. så på feilmeldingen siste gangen og det sto noe om windrvnt.sys (tror jeg). er det noe som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har du Folder Lock programmet installert? windrvnt.sys skal etter informasjon tilhøre Folder Lock. Du kan se om det hjelper på å avisntallere Fodler Lock. Til Avinstallering kan du bruke Revo Uninstaller som gjør en mye bedre jobb på avinstalleringen enn Windows legg til fjern programmer. For diagnoseverktøy, kan du ta en titt på Ultimate Boot CD Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 tror du det er trygt å slette den? jeg har hatt folderlock på pc'en en stund for lenge siden, men har fjernet det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå