Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes-benz SLR coupe/roadster

cHilfiger

Anbefalte innlegg

Jeg er 15 år hvis du lurte, men det er egentlig foreldrenne mine som spørr og de har penger nokk det skal jeg love deg

9454411[/snapback]

I fare for å ødelegge tråden men uansett

Hvis dem har så sinnsykt mye penger, hvorfor spør du om et golf sett til under 2000 kr i en annen post da..

Da er i tilfelle foreldrene dine utrolig gjerrige hvis dem har så mye penger.

9455302[/snapback]

Maaah... Ikke si det. Er man hardbarka MB-mennekse, hater man som regel at som har med Audi og VW og gjøre. Så dermed kan golf bli nedprioritert! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp heller en Murcielago Lp640. Finere design, 4hjulstrekk, mer brukervennlig bremser en Mercen, motoren på riktig sted, finere interiør osvosv.

Mer elegant enn Mercedesen også, men det er selvsagt smak og behag.

Også har Lamborghini litt mer status over seg ;)

Her har du en video ;)

Endret av rublings
Lenke til kommentar
jeg har skjønt prisnivået nå, men er slr coupe= Mclarren

den bilen i første post?

9454281[/snapback]

Både SLR Coupe og SLR Roadster er bygget av McLaren i England, i samarbeid med Mercedes. Daimler-Chrysler eier forøvrig 40% av McLaren.

Ang. pris....denne koster 4,7 mill....så det er bare å begynne å spare :D

Pantera

Lenke til kommentar
Jeg ville heller kjøpt en SL 65 AMG til 3 145 900 kr. En mer "behagelig" bil og mer praktisk. Da har du også penger igjen til for eksempel en ML 63 AMG til 2 131 600 kr. To kanonbiler.  :)

9463619[/snapback]

ML63 AMG er en dritrå bil, og som sagt mye mer praktisk enn SLR.

Lenke til kommentar
hvis jeg eventuelt skulle hatt denne måtte det værtfall ha vært 722 edition utgaven. men tror heller jeg går for en bugatti veyron :p

9465128[/snapback]

Bugatti veyron ja.. noen flere seriøse forslag ? den er svindyr, dyre rep, får nesten aldri brukt den pga drivstoff bruk og sinnsykt dårlige veier (hull i veiene osv.. bilen er sinnsykt lav... fartshumper osv er et helvete med den..

Per i dag er det en Bugatti Veyron til slags på mobile.de. Den er litt brukt, og produsert i november 2006. Den koster 1.340.000 euro, ifølge Autostrada.

Det er 11.128.298 kroner, etter dagens kurs. Og ikke minst, før norske avgifter. Avgiftene er anslått til å være minst fem millioner kroner.

Endret av vofif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...