Myou Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hallois. Rett på sak, grunnet en - Stop error, så starter datamaskinen seg på nytt (klikker rett og slett) sto at det var noe med display driveren. tenkte jeg kunne prøve å oppdatere driveren, men har litt problemer med det. Sjekket acer.no og div sider hvor man laster ned ATI drivere, og da jeg først prøvde, så lastet jeg den ned (driveren), og prøvde ved hjelp av oppdateringsmetoden på enhetsbehandling å oppdatere, men den fant ikke fila. så jeg bare prøvde å installere vanlig. (dobbeltklikke fila) men fikk noe feilmeld der og, så lurer nå på hva jeg skal gjøre for å oppdatere den driveren jeg har nå. - Skjermkortet heter ATI mobility Radeon X1600. Kan legge til en del ting til.. fikk feilmeld. etter denne omstart, og sendte den til microsoft. - Dette problemet kan oppstå hvis skjermdriveren sitter fast i en uendelig løkke mens den venter på at videomaskinvaren skal bli inaktiv. Dette tyder vanligvis på et problem med videomaskinvaren eller at skjermdriveren ikke kan programmere maskinvaren på riktig måte. - Sto at jeg enten måtte oppdatere driver eller eller skifte videokort. Endret 8. september 2007 av 4S Matrix Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du kan forsøke å avinstallere gammle ATI drivere skikkelig. Her har du en Uninstall guide fra ATI Suport som jeg har ovrsatt til Norsk; http://www.mediafire.com/?6dygd1egnqh Du kan muligens også forsøke ATI's avinstalleringsverktøy CATALYST Uninstaller sammen med guiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå