Mr. Bojangles Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Lurer bare på hva dere tror? Her er en sak som inneholder argumenter for og mot: http://www.nettavisen.no/verden/article1325359.ece Dette er ikke noen tråd for å henge dem ut som skyldige, men jeg bare lurer på hva dere tror? Har ikke gjort meg opp en mening i saken selv, eller jeg har egentlig ikke brydd med om saken før den ble litt spennende - altså nå. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvis de er skyldige, må jeg si det er en tragisk sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg toro dem er skyldige Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tja. De dopet ned ungene for og komme seg til en restaurang. Enten har PedoBear vært der og tatt henne eller så har "the Drugs" tatt livet av henne... Mest sannsynlig at PedoBear kom. For han liker småunger som er neddopet av "sovemedesin" Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 "What a TWIST!" Ble litt mer interessant nå ja, men fortsatt ikke så veldig spennende. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg hadde håpt de som ikke fra dag en trodde foreldrene sto bak var i mindretall. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Min teori er at foreldrene gjorde det for å få penger.... Endret 8. september 2007 av korka Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Rart at de har funnet blodspor av jenta 25 dager etter hun ble borte i foreldrenes leiebil. Håper ikke, men mest sannligvis at det er foreldrene... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Min teori er at foreldrene gjorde det for å få penger.... 9453217[/snapback] Det samme tror jeg og har trodd det helt fra starten av. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Litt driti ut av foreldrene dersom det er de som har gjort det da. Med tanke på at det kidnappes tusenvis av barn i uka, og så godt som ingen av dem blir så profilert som dette. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 At de drepte henne ved et uhell virker ikke så usannsynlig hvis man ser på det ekstreme mediekjøret som en eller annen form for desperat unnamanøver som bare eskalerte i agurktiden. Enten det, eller så er de bare helt borti veggene syke i hodet. De ser jo ikke helt gode ut. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Jeg gleder meg bare til jeg ser "PwNed!!11"-bilder av dem. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Eller "jailbait"-bilder av ungen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Gleder meg til denne saken er over, de gjorde først alt de kunne for at denne saken ikke skulle glemmes før den ble oppklart, de fikk millioner av dollar, men med en gang de innså at mediene er et "two-edged-blade" så ville de ikke ha noe mer med mediene og de ville at alt skulle glemmes. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg tror, for å være helt ærlig foreldrene vet mer en det de har gått ut med. Det er noe som ikke stemmer. Hvis dette faktisk er riktig, er det helt horibelt. Man dreper ikke barna sine liksom, og uansett hvordan du vender og vrir på det, vil de bli tatt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=826747 Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Den tråden er vel litt mer seriøs, her diskuterer vi jo "Pwned!!"-bilder osv. :/ Men for all del, en moderator kan godt slette denne - hvis dem ønsker å spare noen linjer i databasen ... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hva har dette i OTbaren å gjøre? Vi har adskillig bedre plasser for slik debatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg