fox Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Jeg har en stor diskusjon med bruttern min, en kompis og faren min.. De ler bare av meg nu, men jeg er 100% sikker på at det har skjedd! DEt var en eller annen person som prøvde å skremmeskudd før han prøver å skyte, men klarte ikke å lure keeper. Så kunne han ikke lene tilbake og skyte igjen, men bare skyte fra der han står.. Dårlig forklart men håper at noen skjønner meg og hjelper meg Mener å huske at det var en spiller fra Portugal i EM Endret 8. september 2007 av Fox Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Del Piero tror jeg..? Husker ikke hvilket sluttspill dog.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Har prøvd å søke med youtube, men finner ikke med Del Piero. Da må det være annen? Lenke til kommentar
Robert^ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Var det ikke i VM for 5(?) år siden? Husker ikke hvem det var eller noe sånt, da. :S Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Godt mulig det var Spania i 2002, de bommet i totalt 5 ganger i str i VM 2002. Men kan ikke finne klipp av det jeg ser etter.. Pokker.. Flere tips? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Henry? Pires skulle ta straffe. Løp frem og gikk til siden for Henry bak han som kom etter og bommet? tror det var for Arsenal men Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Spain vs Korea I denne straffekonkurransen er det vel Joaquin som bommer ca 04.30. Han prøver å finte med å stoppe opp før han skyter, men ikke noe finteskudd dessverre. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Limbeck, neinei.. ikke sånt.. Jeg har ikke nevnt om to personer i mitt første innlegg.. RyanReynolds, mulig du har rett.. Mener det var ikke det, men min minne kan spille puss med meg Endret 14. september 2007 av Fox Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Pires og Henry sitt straffe Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 ArsEna, lar meg spørre en ting. Har du lest tråden i hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå