Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Fra før har jeg brukt den eldste versjonen av intellimouse 3.0 og er fornøyd med denne, hvis jeg skal si noe negativt så må det være at den kanskje skulle vært litt tyngre og litt raskere. Nå har jeg en bærbar pc og lurer på hva som er forskjellen på musene som er beregnet på bærbare pc'er og vanlige? Er det stort sett strømbruk og størrelse? I så fall har det ingen betydning, pc'en er tilkoblet strøm hele tiden. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Fra før har jeg brukt den eldste versjonen av intellimouse 3.0 og er fornøyd med denne, hvis jeg skal si noe negativt så må det være at den kanskje skulle vært litt tyngre og litt raskere. Nå har jeg en bærbar pc og lurer på hva som er forskjellen på musene som er beregnet på bærbare pc'er og vanlige? Er det stort sett strømbruk og størrelse? I så fall har det ingen betydning, pc'en er tilkoblet strøm hele tiden. 9452641[/snapback] Tja, at de har bluetooth? Veldig praktisk å slippe ledninga spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå