Fotofashion Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 bildene er klikkbare: veldig trange lokaler.. og rotete, så ble ikke så rendt som jeg ønsket det. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Skikkelig barske saker det her, DeVisor! Spesielt det første bildet med Rottweilerne (er det sånn det skrives?) Hadde bare bikkja til høyre hatt øyekontakt, hadde det blitt helt konge. Jeg synes det er ganske tøft at det er trangt og rotete, skaper mer dynamikk og spenning. God kontraster også. Har ikke noe negativt å komme med egentlig. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bikjebildet var klart best, og det skyldes blant annet bakgrunnen. Jeg synes egentlig miljøet i bilde nr 1 er det beste med hele serien. En annen grunn til at det er best er at bandet ikke ser tilbakestående ut på det bildet. Det er kanskje en anelse tett i toppen. Bildet kunne godt ha hatt litt mer rot over hodene til bandet i steden for å kutte akurat der. Åhhh, Jim Carrey er bare så, eh så...... hmmmm. Har det noe med mengden Prozak å gjøre mon tro? Nå ja. Det var et forsøk på litt tørr humor Liker Carrey jeg, egentlig. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 angående utsnittet.. ja skulle ønske jeg hadde mere luft.. Neste gang.. uansett hva.. så skal jeg ha kamera på stativ.. var ikke lett å få hundene til å gjøre det jeg ville.. og så reframe bildet. takk for konstruktiv kritikker lekte meg noe mere med bikje bildet. played around a bit, to get a cartoon look. highpass filter. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) siste ferdige produkt.. kom gjerne med kritikk.. Endret 10. september 2007 av DeViSoR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå