Bruker-133566 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Har installert Vista Ultimate på maskinen men har en god del programmer som ikke går overens... For eksempel mIRC Kan noen gi meg en liten "step-by-step- guide" for hvordan jeg skal formatere harddisken skikkelig å installere XP igjen? Endret 8. september 2007 av Rascorp Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Går det bare ikke an å stappe inn Windows XP-CD-en og kjøre en installasjon da? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Går det bare ikke an å stappe inn Windows XP-CD-en og kjøre en installasjon da? 9453903[/snapback] Jeg har hørt at det er mange som har problemer med det, pga det bruker et annet filsystem eller noe lignende. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Går det bare ikke an å stappe inn Windows XP-CD-en og kjøre en installasjon da? 9453903[/snapback] Jeg har hørt at det er mange som har problemer med det, pga det bruker et annet filsystem eller noe lignende. 9454024[/snapback] Men det går da an å formatere partisjonene underveis når man installerer også? Eller husker jeg feil? Det er så lenge siden. Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 får vel bare prøve meg frem Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hmm.. Mirc funker hos meg Lenke til kommentar
dorR Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 mIRC fungerer fint hos meg også, men Vista og XP kjører samme filsystem (NTFS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå