pinpoint Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvilket skjermkort er det råeste pr dags dato? Da snakker jeg om gaming, ikke noe rendering i 3dstudio max. 8800GTX? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvilket skjermkort er det råeste pr dags dato? Da snakker jeg om gaming, ikke noe rendering i 3dstudio max. 8800GTX? 9452368[/snapback] Nvidia 8800 ULTRA kortene er råest nå (frabrikkoverklokka 8800gtx kort) Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 takker! vurderer å kjope, men venter til prisen synker. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ultra er kongen, vet ikke om XFX har Ultra XXX (dem lagde jo XFX 8800 GTX XXX med Peltier kjøler). Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) er det XFX man bør sverge til? den ser helt syk ut! hadde vaert konge om den gikk ned til halvparten iallefall Endret 8. september 2007 av pinpoint Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) smaken er som baken...delt... Jeg har GTX av ymse merke og er fornøyd med det, bortsett fra vifta Kan legge til at Asus lagde alle 1. generasjons kort, og de fleste 2. generasjons kort, så uansett hva esken sier, så er det høyst sannsynlig et Asus kort. 1. Generasjon så hadde de bare lov og sette på egne vifte. 2. Generasjon er noe mykere regler ang minne og slikt. Endret 8. september 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 sikle sikle... er det i november at de nye nvidia-kortene kommer og man kan regne med at prisene synker? spors hvor lenge jeg klarer å holde meg Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ultra kortet er en ny versjon av GTX, som bruker mindre Watt, på stock hastighet i forhold til GTX. Forskjellen er hele 1W. De fleste fabrikk overklokkede Ultra kort, er ustabile. Jeg kjøpte eVGA's Ultra kort, som kjører på stock Ultra hastighet (618/1080), men jeg har klokket kortet opp til 720/1200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå