Gå til innhold

Valgets Kval

Ulven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville gåt for xp2400 siden den er raskest av de du har nevnt + den er opplåst

Den er vell ikke opplåst fra fabrikken? Poenget er vell at den er Tbred "b" kjerne, som alle Nforce2 kort unlocker ? Og i så fall er det ikke bare 2400+ som er Tbred B. Si bare ifra om jeg tar grundig feil.

Lenke til kommentar
jeg har et hk med kun nforce, ikke nforce2. Støtter cpu-er opp til xp2600. Bør jeg fortsatt gå for xp2400?

Kommer kanskje litt ann på hvor mye penger du har.

Ytelsen mellom 2400 og 2600 er jo ikke så ekstreme at det gjør noe så en XP2400+ ville jeg ha sattset på og spart litt penger.

Lenke til kommentar

vurderte i starten xp1800 tbred, 50w. Er vel mulig å overklokke en del. Har hørt om så mange som har problemer med høg temperatur på xp2000 og xp2100. xp2200+ og xp2400 ligg rett under desse når det gjel varmeutvikling(ca68w).

Lenke til kommentar

Den er vell ikke opplåst fra fabrikken? Poenget er vell at den er Tbred "b" kjerne, som alle Nforce2 kort unlocker ? Og i så fall er det ikke bare 2400+ som er Tbred B. Si bare ifra om jeg tar grundig feil.

Den er opplåst fra farbikken ja!

Lenke til kommentar

Den er opplåst fra farbikken ja!

Ikke at jeg tviler, men kunne jeg få noen linker?

søkte litt på google, og fant noe som indikerer at den i alle fal er låst nedover, mens noen sier unlocked mens noen sier at det er etter en bios uppdate på Nforce2 kortet. Og husk at han har Nforce1, så da må det vell vere en "ekte" unlocking for at det skal funke?

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...