Piratpjokken Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Jeg hadde nokså lite å gjør på i dag, så jeg tenkte; hvorfor ikke laste ned et spill eller 2? Så kom jeg på at forleden dag hadde jeg funnet en tråd om gartis MMO'er, så jeg koblet det direkte til AO som jeg drev med så smått før. Men det ble en skuffelse.. jeg fant 3 servere hvor alle var nede. serverene var Rubi ka 1 atlantean die nueve welt (tysk) de trenger en patch, men den får jeg ikke lastet ned eller noe edit: det var ikke rubi ka 1, men det var rimor Endret 8. september 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hva i alle dager? Hva er poenget med denne tråden? Om du lurer på det ang. patcher, så får du lasted dem ned på hjemme siden dems. Endret 8. september 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 sorry, jeg trodde jeg hadde skrevet det (sjekk emnetittel da, din fjomp) Er AO nede eller ikke? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du lager en egen tråd for å høre om Anarchy Online serverene er nede? Om du ikke kommer deg innpå dem, så er dem nede, ellers så går du å leser på hjemmesiden til spillet (Det sier seg selv, din fjomp). Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) For jeg vet ikke om det er et problem over nettverket eller om det er noen porter som er stengte. Og hvilke patcher skal lastes ned? Det der var forvirrende Endret 8. september 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Normalt må man ha den nyeste patchen for å laste ned, så enten en slags total patch, eller masse småpatcher som du må installere for å få startet opp korrekt. Disse går jeg utifra at du finner på hjemmesiden/ledende fansider. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 se selv da. det er jo til å få hodepine av http://www.anarchy-online.com/wsp/anarchy/...,1005,1070,1089 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bare bruk den automatiske patcheren som følger med AO.. Hvis den ikke funker får du vente litt xD Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Lite vits å gå av skaftene over en ekstra tråd som var litt feilplassert / poengløs. Back in da days da jeg spillte AO, kunne man ikke patche / gjøre noe i login vinduet når servrene var nede for patching eller en annen grunn. Tror du bare må vente (om du ikke finner noe på siden deres) og laste når patch/spill servre kommer tilbake Endret 8. september 2007 av Akarno Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Patchingen skjer automatisk fremdeles den. Når man kommer inn i login, så vil serverne automatisk gi beskjed om de trenger å patches. Deretter får du spørsmål om du vil sette igang dette og evt ta backup av disse. Regner nok med at det forutsetter at serverne er oppe. For øvrig så har det vært en del problemer etter de siste patchene på AO, og nededtiden har vært litt hyppigere da de fikser på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå