Scoob911 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 All lyd som filmer, musikk, spill osv funker helt som vanlig men på feilmeldinger som popper opp eller hvis jeg skal gå ut av noen programmer så kommer det ett pip fra kabinettet (sånn pip som når man starter opp pc-en). En annen ting er når jeg blar meg mellom mapper og sånt så kommer ikke den "klikk"-e lyden lenger. Dette skjedde etter at jeg hadde vært borte i 2 dager, så jeg har ikke stilt på noe som helst. Noen som vet hva som er galt og hvordan jeg kan fikse det? Bare spør hvis det var noe dere ikke forsto. Scoob Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Sjekk at windows har lydkortet ditt som standard lydenhet. Mulig den ikke har noen default og bruker derfor speakern. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Den har vel det siden alle andre lyder som musikk, film, spill og klikkelydene i IE funker. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hvorfor vil du høre på lydeffektene i windows? Edit: leif Endret 8. september 2007 av k-orm Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Jeg liker de klikke-lydene i mappene, vet ikke hvorfor Men det er kabinett-pipe-lydene som er verst, de er veldig plagsomme. Noen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du kan se hvordan instillingene under Control Panel -> "Sounds and Audio Devices properties" -> Sounds er (vet ikke hva det heter i norsk windows). Man kan velge hvilken lyd man skal ha på de forskjellige "eventene". Lenke til kommentar
enl Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har selv opplevet dette når man ikke har angitt noen lydfil som "Deafult Beep". Angir man denne til, f.eks. ding.wav, slipper man pipet fra systemhøytaleren. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Har selv opplevet dette når man ikke har angitt noen lydfil som "Deafult Beep". Angir man denne til, f.eks. ding.wav, slipper man pipet fra systemhøytaleren. 9452745[/snapback] Det er den lyden som egentlig skal være på "deafult beep" som har blitt til et kabinett-pip. Selvom den er stilt inn på "Windows XP Ding". Prøvd å bytte på flere av dem nå men ingenting hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå