Gå til innhold

iPod Classic-tråden | For de som aldri kan få nok

iMono

Anbefalte innlegg

Å faen.. Da blir det mye "hanging around" i uferdig hus på meg de neste dagene! :p Hvor lang tid tok det før den kom? Den blei sendt i går ved 2 tida.

Har kjøpt meg hus som pusses opp serru, men orker ikke bo på byggeplass så bor hjemme hos mutter og fatters så lenge, men 'poden kommer til byggeplassen da tydeligvis.. Greit å vite hvilke dager det er nødvendig å sitte her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såpass ja.. Bor utenfor Drammen, regner med plassering har litt å si? Praktisk sett bør jeg sitte her å vente fra mandag til torsdag eller noe jeg da.. Najs..

EDIT:

Det klages litt på at den er treg i menyene og sånt, at cover-flow hakker (det kan jeg se for meg, og det bryr jeg meg veldig lite om), at musikken hakker (vanskelig å tro) og at lyden er svært begrenset hva volum angår. Hvor mye av dette er sant?

De leverer ikke på søndager vel? :roll: Isåfall må jeg rase avgårde.. Hva gjør de om du ikke er hjemme? Pokker altså..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Trur det florerer med anti-iDuppeditt folk der ute som gjerne slenger ut noen fraser om hvor hakkete og elendig alt er når Apple først selger noe som ikke flyter avgårde i over 60fps.

I should know.. Jeg var en av dem som satt på en Creative Zen og ALDRI skulle bytte, ihvertfall IKKE til iPod. Så hadde det seg plutselig slik en dag at jeg testet en.. :p

Da satser jeg på at alt går strykende +/- littegran og så håper jeg at den kommer i morgen! :D

Lenke til kommentar

For de som har lyst (og mulighet) til å teste synkronisering av filer fra MediaMonkey, så kan du laste ned en .dll-fil herifra. Du trenger også MediaMonkey v3.0 (bla helt ned for siste versjon av programmet) som er i betafasen. Denne testingen er ment for nyeste generasjon av både iPod nano og iPod classic.

Husk at dette gjøres på eget ansvar og anbefales ikke for dem som ikke er datakyndig. Husk også at eventuelle feil som dere finner vil gjøre sitt til at tredjepartsprogrammer nok en gang kan synkronisere med de nye iPodene.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Sitter selv med min nye Ipod Classic 80gb, og er egentlig veldig fornøyd.

Den har selvfølgelig fortsatt litt bugs, men håper apple fikser dette snart:) (Som feks. samlealbum og coverflow.. Jeg er ikke intressert at samme albumet skal komme opp 20 ganger i coverflow.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Du må bruke firma som feks jetcarrier for å få det frakta til norge. Det vil si at du bestiller varen til adressen du får fra de, og de bruker seg selv som et mellomledd før det sendes til Norge. Du får kun bestilt til amerikanske adresser på us apple store.

Dessuten må du huske på at du må betale 25% mva på varer du kjøper fra utlandet. Så la oss si at en vare koster 1000kr i en utenlands webshop, vips, så må du betalte 250kr ekstra når det kommer til tollvesenet, du kan jo selvfølgelig håpe at den ikke blir stoppet, men må nesten regne med at dette skjer.

I tillegg får du ikke de overlegene norske forbrukerrettighetene når du bestiller på denne måten.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...