..Bjørnar.. Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Å faen.. Da blir det mye "hanging around" i uferdig hus på meg de neste dagene! Hvor lang tid tok det før den kom? Den blei sendt i går ved 2 tida. Har kjøpt meg hus som pusses opp serru, men orker ikke bo på byggeplass så bor hjemme hos mutter og fatters så lenge, men 'poden kommer til byggeplassen da tydeligvis.. Greit å vite hvilke dager det er nødvendig å sitte her! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Min kom dagen etter den ble sendt. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Såpass ja.. Bor utenfor Drammen, regner med plassering har litt å si? Praktisk sett bør jeg sitte her å vente fra mandag til torsdag eller noe jeg da.. Najs.. EDIT: Det klages litt på at den er treg i menyene og sånt, at cover-flow hakker (det kan jeg se for meg, og det bryr jeg meg veldig lite om), at musikken hakker (vanskelig å tro) og at lyden er svært begrenset hva volum angår. Hvor mye av dette er sant? De leverer ikke på søndager vel? Isåfall må jeg rase avgårde.. Hva gjør de om du ikke er hjemme? Pokker altså.. Endret 16. september 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vel, jeg bor i Hamar, så du bør ikke få den noe senere enn meg.. Men det kan selvfølgelig hende.. Min hakker veldig lite i Coverflow, ikke merket noe hakking mens jeg hører på musikk.. Tror de prøver å levere senere om du ikke er hjemme. Ring dem tidlig i morgen og hør. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Trur det florerer med anti-iDuppeditt folk der ute som gjerne slenger ut noen fraser om hvor hakkete og elendig alt er når Apple først selger noe som ikke flyter avgårde i over 60fps. I should know.. Jeg var en av dem som satt på en Creative Zen og ALDRI skulle bytte, ihvertfall IKKE til iPod. Så hadde det seg plutselig slik en dag at jeg testet en.. Da satser jeg på at alt går strykende +/- littegran og så håper jeg at den kommer i morgen! Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ..det er vel ikke bump om man har ny info, er det vel? Oppdatering av iPod classic er her alt! Det var tidlig syns jeg.. Kan noen gjøre en innsats for å teste forskjellen på v1 og v1.0.1? Noen hastighetsforskjell? Annen forskjell? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) For de som har lyst (og mulighet) til å teste synkronisering av filer fra MediaMonkey, så kan du laste ned en .dll-fil herifra. Du trenger også MediaMonkey v3.0 (bla helt ned for siste versjon av programmet) som er i betafasen. Denne testingen er ment for nyeste generasjon av både iPod nano og iPod classic. Husk at dette gjøres på eget ansvar og anbefales ikke for dem som ikke er datakyndig. Husk også at eventuelle feil som dere finner vil gjøre sitt til at tredjepartsprogrammer nok en gang kan synkronisere med de nye iPodene. Endret 23. september 2007 av iMono Lenke til kommentar
Thel Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Sitter selv med min nye Ipod Classic 80gb, og er egentlig veldig fornøyd. Den har selvfølgelig fortsatt litt bugs, men håper apple fikser dette snart:) (Som feks. samlealbum og coverflow.. Jeg er ikke intressert at samme albumet skal komme opp 20 ganger i coverflow.) Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kjopte den her i Hawaii, kostet 260 dollar totalt. 1400 kr Litt treig, men ellers konge. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som vet om denne: FM sender for iPod funker på de nye Classic'ene? Regner med det, at de har samme kontakt som før? -pixi Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Funker det å bruke ett annet program enn iTunes til å flytte over musikk nå? MediaMonkey funket ikke sist jeg sjekket, men finnes det noen andre programmer? video også forøvrig. Endret 22. oktober 2007 av bioneuf Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Funker det å bruke ett annet program enn iTunes til å flytte over musikk nå? MediaMonkey funket ikke sist jeg sjekket, men finnes det noen andre programmer? video også forøvrig. MediaMonkey 3.0 BETA skal funke som en drøm Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nice! Mediamonkey er og blir et herlig program! Finnes det noen dedikerte videoprogramer da? Mediamonkey støtter vel ikke det? Lenke til kommentar
erikman Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 er det noen som vet om et sted jeg kan få tak i noen tøffe spill til min ipod classic. noen uten om de på itunes?? Lenke til kommentar
kimmy1505 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Så det var noen her som hadde bestillt fra apple store her. Jeg tenkte på å bestille fra Apple store i USA i og med at dollaren er så lav, men vil dette med tanke på frakten? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du må bruke firma som feks jetcarrier for å få det frakta til norge. Det vil si at du bestiller varen til adressen du får fra de, og de bruker seg selv som et mellomledd før det sendes til Norge. Du får kun bestilt til amerikanske adresser på us apple store. Dessuten må du huske på at du må betale 25% mva på varer du kjøper fra utlandet. Så la oss si at en vare koster 1000kr i en utenlands webshop, vips, så må du betalte 250kr ekstra når det kommer til tollvesenet, du kan jo selvfølgelig håpe at den ikke blir stoppet, men må nesten regne med at dette skjer. I tillegg får du ikke de overlegene norske forbrukerrettighetene når du bestiller på denne måten. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Finnes det gratis spill et sted som kan legges innpå Classic? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) flyttet post Endret 7. februar 2008 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Er visst en del som har erfart at iPod Classicen(når den er oppdatert med firmware 1.1) har ødelagt hodetelefoner og annet utstyr som er tilkoblet minijack-og dock kontaken. Link Noen her som har erfart dette? Endret 9. februar 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har ikke fått ødelagt noe utstyr, men når ipoden er i sleepmode, lager den en stygg skurrelyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå