Tegle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 I det siste har datamaskinen restarta en del ganger etter å ha stått på en stund. Det kommer opp en blå skjerm hvor det står "dumping av fysisk minne" før den restarter seg. Eg får ikke tid til å lese mer av hva som står. Eg bestemte meg for å formatere PC'en. Men eg har fortsatt samme problemet. Hvordan kan eg fikse det? Kan eg eventuelt få fikset det på garantien eg har? Har foresten Windows XP. PC'en heter Acer Aspire 5100. Lenke til kommentar
Tegle Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 noen kommentarer? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hva slags OS har du? Og hvor mye RAM er det i pc'n? Hadde samme problemet med blåskjerm og dumping av minne når jeg installerte Vista x64 på maskinen min skjønner du. Edit: Så nå at du har XP. Leste litt fort Da vet jeg ærlig talt ikke. Kan være defekt/ustabil RAM kanskje? Endret 8. september 2007 av håvard87 Lenke til kommentar
Tegle Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Takk for responsen Defekt/ustabilt ram... Betyr det eg må kjøpe nytt? Har foresten 896mb ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå