Gå til innhold

Pop up meldinger på skjermen - Nokia 6300

wæng

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med et problem her? Har installert Nokia Suite, og det virker sånn nogenlunde.. Problemet er at det popper opp de meldingene på skrivebordet at pc'n har oppdaget by maskinvare HELE tiden.

Følgende meldinger popper opp:

"Ny maskinvare funnet: Nokia Windows Portable Device Driver"

"Ny maskinvare funnet: Nokia 6300"

Med engang jeg kobler til mobilen, kommer disse meldingene opp og stopper ikke. Må restarte pcn.

Jeg har reinstallert Nokia Suite, men meldingene kommer igjen.

Noen som vet hva det kan være forno??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er endel/mange drivere som skal installeres da, før programmet kan fungere optimalt...

Bare smør deg med tålmodighet, slik at alle blir installert, så slipper du forhåpentligvis disse popup-meldingene i fremtiden.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Nå har pcn min stått på i par dager, og disse meldingene kommer forsatt. De stopper når jeg restarter maskinen, men med en gang jeg kobler mobilen til, kommer de opp igjen. De stopper ikke i det hele tatt. Selv ikke når jeg kobler telefonen av. Og på mobilen, når jeg har på overføringsmodus, står det "overfører filer" konstant, selv når filen er overført..

Vet du hva det kan være??

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med et problem her? Har installert Nokia Suite, og det virker sånn nogenlunde.. Problemet er at det popper opp de meldingene på skrivebordet at pc'n har oppdaget by maskinvare HELE tiden.

Følgende meldinger popper opp:

"Ny maskinvare funnet: Nokia Windows Portable Device Driver"

"Ny maskinvare funnet: Nokia 6300"

Med engang jeg kobler til mobilen, kommer disse meldingene opp og stopper ikke. Må restarte pcn.

Jeg har reinstallert Nokia Suite, men meldingene kommer igjen.

Noen som vet hva det kan være forno??

9451908[/snapback]

Hadde samme problem på jobb-pc'en, og måtte endre noe i registry, tror jeg.

Men tror også følgende skal funke:

Kontrollpanel

> System

> Maskinvare

> Enhetsbehandling

Finn "Portable Devices". Deaktiver. Restart maskinen, og gå deretter inn og aktiver på nytt.

Tror også du skulle unngått problemet ved å avinstallere, deretter kjørt PC Suite Cleaner (eller noe sånt, får lasta den ned fra nokia), og deretter lastet ned og installert nyeste versjon av PC suite.

Find "Portable Devices", højreklik og vælg deaktiver.

Genstart og gå derind igen af aktiver den så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...