smoke Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Sitter litt på gjerdet og skal kjøpe et skjermkort, tenker at jeg skal ha et 8800 gts kort, Men er det noe forskjeld på de forskjelige merkene? Tenker og overklokke- Vil ha et som ikke bråker så alt formye(ja vet at stille og overklokke er to ting som ikke passer, men lov og prøve) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 alle 8800gts kortene er idientiske eneste forskjell er klistremerke og bosken det kommer i samt bundle ..... utenom noen som er fabrikk klokket, emn det er null/0 problem å gjøre på 3min selv så sparer man noen indianere Lenke til kommentar
smoke Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Vilket kort har det beste rykte på seg for og klokkes da? og finnes det noen kjølere som gjør dette stillere eller raskere? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Smoke: du kan på eget initiativ og bryte garanti bestemmelsene hive på et Peltier element, som de mere ekstreme GTX skjermkortene har gjort, eventuelt gå for vannkjøling. Alle generasjon 1 og de fleste generasjon 2 kort lages av samme fabrikk (Asus), og eneste som skiller de fleste kortene er som Ghost sier, viftene og klistremerkene. Jeg har GTX kort fra noe mindre kjent merke, men vifta mi høres markant, så den skal byttes når jeg....gidder... regner med de mere kjente aktørene , XFX, Asus, MSI og andre har valgt bedre kvalitet på viftene. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 viftene og kjølerene er akkurat de samme og om du hører viften så står den nok på 100% da setter dud en ned til 60-80% med eks. rivatuner så blir de så stille så ...... MSI er ikke å anbefale da jeg og m,ange andre har generelt dårlig erfaring med MSI når gjelder klokking spesielt på hovedkort frånten ..... Lenke til kommentar
thrml Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 er jo 2 versjonen er av kortet 320 og 640 så er jo forskjell men er ikke noe forskjell på alle 320 korta og alle 640 korta bare bundlen som er sagt tidligere. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 alle gts kortene enten det er 320mb eller 640mb har samme kjøler samme design og samme kretskort eneste forskjellen er minnebikkene som er loddet på da de er på halv størelse ...... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvordan vil grfikken på FSX se ut med GTS 8800 640?? på en 19" WS skjerm?? Lenke til kommentar
smoke Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 En siste ting, finnes det noen gode "passive" kjøleløsninger til 8800gts? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 eneste som er, er Thermalright HR03 PLUSS (mener det er det den heter, men du finner den på microplex), men ville ike brukt den uten vifte .... Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvordan vil grfikken på FSX se ut med GTS 8800 640?? på en 19" WS skjerm?? 9454655[/snapback] FSX er mer avhengig av cpu minne. så du vil kunne kjøre grafikken på fullt med det kortet. spørsmålet er om du har kraftig nok cpu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå