Datasmurf Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei! Jeg har et problem med touchpaden på den gamle laptopen min. Jeg bruker ikke maskina noe særlig lenger og har overlatt den til minstesøstera mi, men en dag ringte hu meg og sa at touchpaden hadde streika. Jeg spurte om hu hadde gjort noe med maskina, lagt inn noe ny programvare eller slikt, men det hadde hu på tro og ære og ti kniver i hjertet ikke gjort. Så spurte jeg om hu hadde prøvd en restart av systemet, og det var gjort, uten at det hjalp noe særlig mer. Nå er ikke dette en laptop fra noe særlig kjent merke, men en billig en kjøpt på Komplett.no for noen år siden til 10-11.000,- Selvfølgelig har jeg klart å miste kvitteringslapp og alt mulig - slikt forsvinner etter en stund på rotete gutterom. Selv mistenker jeg fjøsnissen og hybelkaninene. Uansett, her jeg sitter, har jeg ikke noe ekstern mus tilgjengelig, og det er ikke mulig å kjøpe slikt i denne kommunen tror jeg. Jeg har i alle fall ikke sett noen slike butikker, ikke en gang i hovedplassen / "sentrum". Utenfor allfarvei, woohoo! De har internett, men ingen steder å reparere datamaskiner / kjøpe maskinvare eller slikt. Ikke en Elkjøp eller Expert engang! Så da har jeg brukt tastaturet til å navigere meg inn hit og lage denne tråden i et håp om å få hjelp til å fikse problemet. Ikke for min del, jeg trives med tastaturet, men da min yngste søster som gjerne vil bruke maskina til annet enn å høre på winamp, legge kabal eller slikt. Hu vil nemlig spille tegnespill og sims og slikt, og det vil hu også ha ei brukbar mus til, og når hu glemte musa hjemme (like greit, Logitech-mus *grøss*) og touchpaden streiker, kan ikke hu bruke PCen, og sitter og plager vettet av meg i stedet. So please forumpeople, help me pimp my touchpad Vel, i alle fall få den til å fungere igjen så hu kan gjøre noe annet enn å overøse meg med sin voldelige kjærlighet, samt poke meg i sida. .sjur (og Oda) edit: Etter litt knoting frem og tilbake har jeg funnet ut at det er en MSI M510, men aner ikke om det er A eller C og ser heller ikke forskjellen. Endret 8. september 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå