Gå til innhold

DVd rip, vil ha Prison beak på dataen min

mafia-slayer

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter med et problem. Hvordan får jeg Dvden jeg ha inn på PCen min? Hvilket rip prog. må jeg bruke? Jeg orker ikke lete meg i hjel etter filmene i hylla lengre.. Har et flott og fint arkiv sytem på PC'n min som jeg skal bruke. Men mangler kun å få dem inn på PCen min. Jeg veit ikke hvor jeg skulle poste denne, så jeg postet den her.. Håpe noen kan hjelpe

Endret av mafia-slayer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kanskje endre litt på topic :ermm:

last ned DVDfab også bruker du DVDshrink etter det ;)

9451842[/snapback]

Du har ikke en guide hvordan jeg legger den inn på Pcen? Altså sånn at jeg ikke trenge å putte i disken, altså ippe DVD'n sånn at den bare ligger i en mappe og at jeg kan se på den når jeg vil, uten å ha dvd'n i.

Lenke til kommentar

Mener at med dvd shrink så lagres alt innhold i ei mappe, også kan du åpne den mappa med en dvd spiller på pc'n. Da skal den funke som en vanlig dvd. :) dvd shrink er ekstremt enkelt å bruke. ;) Bare hake av at du ikke skal brenne etter den har lest dvd'n. Kun lagre den. Men noen dvd'er klarer ikke dvd shrink og lese pga. sperrer og da må du kanskje bruke dvd decrypter eller rip it 4 me. ;) Finner alt dette ved å google litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Rippe med DVDShrink: File open disc (eller noe sånnt). Backup og velge mappe du vil lagre den i. Da skal du ha to mapper en Video_ts og en audio_ts.

Spille av med vlc: "File" -> "Open Directory" og så navgierer du deg fram og finner video_ts mappen og åpner den.

Wiken..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...