mezri Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) jeg har UMD spill som jeg har satt in pa pcen jeg så enlaraen film pa jutube hvis jeg husker riktig. mn nar extraka filen sa står det bare psp_game og umd data.bin? hva skal jeg gjøre med disse filene som jeg extrakta fra spillet mitt please for jeg har 9 UMDer og jeg gidder ikke og bære dem overalt møye kjekkere og ha dem inpå pspen ^^ hvis noen vet en guide si den :!: Endret 8. september 2007 av mezri Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Beklager, men jeg forstår ikke hva du prøver å si. Kan du late som du ikke skriver tekstmeldinger med venner i 5 minutter og skrive spørsmålet ditt skikkelig og nokså korrekt bokmål/nynorsk? Da er det lettere for alle å forstå hva du spør om;) Edit: Du tak visst litt tak selv, bravo.. Kopier disse filene til til PSP mappen på minnekortet i PSP. Endret 8. september 2007 av archongamer Lenke til kommentar
mezri Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) hvor kjører jeg de fra da? Endret 9. september 2007 av mezri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå