Mike18 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei=) Jeg skal kjøpe en laptop i prisklassen 7000-8000,-.. Jeg har lett mye på internett å prøvd å finne noe rimelig som jeg kanskje kan spille på.(spill som ikke krever såå mye, total war, cs source).. Og som jeg kan bruke til skolearbeid. Jeg har funnet disse: HP dv6386sc, http://www.deal.no/produkt.cfm?id=107499 HP dv6420eo http://www.deal.no/produkt.cfm?id=109332 Ettersom jeg ikke kan så mye om data lurer jeg på om noen kan fortelle meg om disse er aktuelle for meg. E.v.t hvilken av de. Bør jeg velge den med amd eller den med intel.. hvilket skjermkort..?? takk! Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Disse to er ganske like, Noe av det største som er forskjell på de er Prosessor typen. Jeg ville anbefalt deg den første pga prosessoren som er en av AMD's top klasser, imot den andre som har Intels lav klasser. Det er en større hard disk i det første valget, dessuten er det nok lik vekt på disse to og lik oppløsning. Første valget har 7200GO som er en lavklasse lavere enn valg nr 2 som har 7400. lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
Mike18 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Disse to er ganske like, Noe av det største som er forskjell på de er Prosessor typen. Jeg ville anbefalt deg den første pga prosessoren som er en av AMD's top klasser, imot den andre som har Intels lav klasser. Det er en større hard disk i det første valget, dessuten er det nok lik vekt på disse to og lik oppløsning. Første valget har 7200GO som er en lavklasse lavere enn valg nr 2 som har 7400. lykke til med kjøpet 9455007[/snapback] Ok, tusen takk for hjelpen;) Lenke til kommentar
KEKEMENNERJA Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 HP dv6386sc er mere fart i og kjappere.. bedre til gaming velg nm 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå