rmrf Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 kan alle slutte og refreshe streamingserver.cdon.com slik at jeg kommer inn?! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg kom omsider inn - etter flere minutters ventetid. Unødvendig å refreshe - da kommer man vel bare bakerst i køen igjen... Lenke til kommentar
rmrf Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg kom omsider inn - etter flere minutters ventetid. Unødvendig å refreshe - da kommer man vel bare bakerst i køen igjen... 9453952[/snapback] men det er ikke sånn at man må bestille kampen en halvtime før? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 FIFA burde være forpliktet til å selge til statskanaler. 9453876[/snapback] Er ikke FIFA som selger denne kampen da... 9453917[/snapback] Hvem er det da? Noen har vel rettighetene opprinnelig, og det må vel være FIFA? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) nei EDIT: til rmf Endret 8. september 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen har vel rettighetene opprinnelig, og det må vel være FIFA? 9453971[/snapback] Nei. Det moldovske fotballforbundet. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er jo håpløst det streaming opplegget da, jeg kommer ingen vei på viasat siden... Faen meg latterlig at ikke hele Norge kan se en landskamp. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Viasat ftw, det lønnet seg å velge det ser jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå