hean Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som vet hvor landskampen går eller hvor jeg eventuelt får se den på nettet? Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Såfremt du ikke har bodd under en stein den siste uka, har du sikkert fått med deg at kampen går på den nye kanalen Viasat4 (den som har tatt over for ZTV fra og med idag). Dersom du har tatt inn ZTV før, trenger du ikke å stille inn noe på nytt. Dette har stått i alle de større avisene denne uka. Du kan også streame den fra http://www.viasatondemand.no/ for 49 kr. Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Såfremt du ikke har bodd under en stein den siste uka, har du sikkert fått med deg at kampen går på den nye kanalen Viasat4 (den som har tatt over for ZTV fra og med idag). Dersom du har tatt inn ZTV før, trenger du ikke å stille inn noe på nytt. Dette har stått i alle de større avisene denne uka. Du kan også streame den fra http://www.viasatondemand.no/ for 49 kr. 9451757[/snapback] Takker.... har heldigvis internett under steinen min :!: Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Såfremt du ikke har bodd under en stein den siste uka, har du sikkert fått med deg at kampen går på den nye kanalen Viasat4 (den som har tatt over for ZTV fra og med idag). Dersom du har tatt inn ZTV før, trenger du ikke å stille inn noe på nytt. Dette har stått i alle de større avisene denne uka. Du kan også streame den fra http://www.viasatondemand.no/ for 49 kr. 9451757[/snapback] Takk!! Satt å leita panisk inne på tv2 sumo, men fant ingenting. Nok en gang reddet hw.no forumet oss "steinfolket" Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som vet andre steder jeg kan streame fra? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hvorfor trenger du andre "steder" enn viasatondemand? og den koster ikke 49, men 39. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Fordi jeg ikke vil bruke 39 kr på det. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ser på sendinga på TV nå, og det hakker noe jævlig. Noen andre som har problemer med denne nye kanalen? BTW: Vi har get. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Flere enn meg som syns bildet er dårlig når kamera beveger seg? Blir skikkelig rykkete. EDIT: jepp, tydelig at noe er gærnt Har Get, Asker Endret 8. september 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Samme her med Get. Edit: Get, Oslo. Edit2: Bra igjen nå. Endret 8. september 2007 av Sinsen Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Der fiksa de det gitt! Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hva skjer i kampen da? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Carew ganske mye involvert - ihvertfall til Carew å være.... Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er Moldova noe farlig da? Lenke til kommentar
Merken Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som klarer å streame kampen på nettet? Kommer ikke inn på viasat sine sider Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Ikke spesielt. EDIT: til Nilsemann2k Endret 8. september 2007 av tendilenz Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Skikkelig dårlig at den ikke går på NRK. Det var faktisk bedre før. FIFA burde være forpliktet til å selge til statskanaler. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Enig, hva er vitsen med og sende den på en teit Viasat Kanal.. Lenke til kommentar
rmrf Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Jeg kommer ikke inn jeg heller. #!&& Endret 8. september 2007 av rmrf Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 FIFA burde være forpliktet til å selge til statskanaler. 9453876[/snapback] Er ikke FIFA som selger denne kampen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå