SuperStoffer Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Sitter her på lan med verdens største problem og trenger øyeblikkelig hjelp!!! Ingen av nettverksgreiene mine funker!! =( når jeg installerer driver til et av korten på a7n8x deluxe kortet mitt kommer det en error message og det står at windows ikke kan loade driverne... dette skjer bare for nettverk greiene i pcen.. alt annet funker fint =( noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Last ned nye drivere fra nettet Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hva slags nic bruker du? Drivere? Windows versjon? Hva sier error beskjeden nøyaktig? Uten slike opplysninger er d vanskelig å hjelpe deg.. Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 The device is not working proberly because windows cannot load the drivers required for this device (code 31) Det var error messagen.. Har prøvd nforce driverne til nvidia og nforce diverne fra asus.. pluss nyeste windows xp pro versjonen... men nå har jeg reinstallert win xp så jeg har ingen updates nå... Lenke til kommentar
SuperStoffer Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 plz!!!!!!!!!!1 kan ikkje noken hjelpe meg!!!!!!!!! må ha hjelp!! kjipt på lan uten å kunne koble opp med andre Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Bumping, masing og utrolig mange '!', ' ' hjelper dårlig for annet enn at tråden slettes. Jeg er ikke helt kjent med det hovedkortet, men går det ann å skru dem av/på i BIOS. Du kan også prøve å sette "Reset ESCD Configuration" til Enable i BIOS... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Tråden er stengt grunnet brudd på regleme om bumping, jmf. punkt 7 i retninglinjene. Neste gang utestenges brukeren også. Ta det som en advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg