Gå til innhold

Feilmelding ved oppstart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1: gå til ati.com

2: Skriv inn "MOM.implementation" i søkefeltet øverst

3: Velg "ATI" under site

4: Klikk søk.

Les hvordan du reparerer feilen.

9452076[/snapback]

 

Har prøvd dette, eller innstalerte først ny driver og det var da dette startet så formaterte jeg og da blir jo mappa sletta og alt avinnstalert og så innstalerte jeg det igjen... problemet er der fortsatt

Lenke til kommentar
prøv først og legge inn 1.5, så oppgrader til 2 etterpå...

9452143[/snapback]

 

er det ikke 1.5 som ligger inne ettet man har formatert? Isåfall så la jeg inn driveren før jeg innstalerte 2.0 og et var der da også:(

 

Edit: etter*

Endret av magnus106
Lenke til kommentar
To workaround this issue, please do the following:

Uninstall Catalyst Control Center

Reboot

Uninstall .Net Framework 2.0

Reboot

Reinstall .Net Framework 2.0 from: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en

Reboot

Reinstall Catalyst Control Center

Reboot

 

If the above procedure doesn't help, then:

Uninstall all ATI drivers and software using "ATI - Software Uninstall Utility" in Control Panel / Add or Remove Programs

Reboot the system

Delete the folder "ATI Technologies" under C:\Program Files

Reinstall Catalyst Software Suite

 

ATI Engineering has been advised of this issue and is investigating. Any updates will be published when they become available.

 

Var det virkelig det du prøvde? For det er den løsningen som står på ATi sine hjemmesider.

Lenke til kommentar
To workaround this issue, please do the following:

Uninstall Catalyst Control Center

Reboot

Uninstall .Net Framework 2.0

Reboot

Reinstall .Net Framework 2.0 from: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en

Reboot

Reinstall Catalyst Control Center

Reboot

 

If the above procedure doesn't help, then:

Uninstall all ATI drivers and software using "ATI - Software Uninstall Utility" in Control Panel / Add or Remove Programs

Reboot the system

Delete the folder "ATI Technologies" under C:\Program Files

Reinstall Catalyst Software Suite

 

ATI Engineering has been advised of this issue and is investigating. Any updates will be published when they become available.

 

Var det virkelig det du prøvde? For det er den løsningen som står på ATi sine hjemmesider.

9461051[/snapback]

 

Så godt som, istedenfor og avinnstalere og alt det der tok jeg bare og formaterte... (pcen trengt en oppfriskning, så tok det i samme slengen) Blir det ikke det samme på en måte da?

Lenke til kommentar
Så godt som, istedenfor og avinnstalere og alt det der tok jeg bare og formaterte... (pcen trengt en oppfriskning, så tok det i samme slengen) Blir det ikke det samme på en måte da?

9472562[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis. Det kan være at den versjonen av .net du installerte ikke er den som er listet i denne løsningen. Det kan også være at installasjonsrutinen til enten .net eller driverene overskriver en fil som de ikke burde overskrive.

 

Som en generell regel så er det en god ide å gjøre _nøyaktig_ som leverandøren av maskinvaren som skaper problemet anbefaler. Hvis det fortsatt ikke virker så er det ikke stort annet å gjøre enn å vente til en bedre løsning kommer. (Eller gå til konkurenten som bla.a. har bedre støtte i Linux)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...