Simkin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) får snart en LCD TV og en DVD spiller, og har i tillig lyst på noen høyttalere. har lyst på 5.1 system hvordan kobler jeg dette(fra forsterker til tv osv)? hva trengs av kabler? Endret 8. september 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei. Spesifiser om du skal bruke hdmi, digital eller analog tilkopling. Hvilken TV og DVD-spiller får du? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 oj, nesten glemt av denne tråden her jeg.. Tv'en er en 37" Hyundai med bl.a 2 stk HDMI og Component. DVD spilleren er en Toshiba SD370E blir vel å bruke HDMI tenker jeg Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja, HDMI er å foretrekke Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Utgangen på DVD spilleren til inngangen på receiveren. Utgangen på receiveren til inngangen på TV. HMDI all the way. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå