HrSteen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Etter en liten tur i naturen, kjeften full av blåbær og et par bilder på minnebrikken. Endret 8. september 2007 av stoners Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Var et fint og rolig bilde men syns kanskje den stygge ramma ødela litt vel mye. Lenke til kommentar
Mr. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det var noe ved dette bildet som gjorde at jeg automatisk måtte stoppe opp for å studere det nøyere, uten at jeg helt skjønte hvorfor. Det er dette alle kunstnere ønsker at folk skal gjøre når de ser bildene de har laget. Et bra bilde etter min mening. Lenke til kommentar
graylady Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Synes det bare var utrolig vakkert. Lenke til kommentar
grizley Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Likte bildet, men fjern den stygge rammen. Den ødelegger etter min mening for bildet. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Som allerede mange har sagt, nydelig bilde, elendig ramme, og kanskje du skulle ha fiksa topicen? Flay away? (Fly away).. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 enstemmig vedtatt, rammen må fjernes Flay away? hmm *plystre* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå