Skikongen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Mitt høyre bakdekk lekker litt luft. Må innom bensinstasjon en gang i uken for å fylle opp. Pumper opp til 2.5 bar og etter en uke er det ca 1 bar. Finnes det noen preparater jeg kan bruke for evt å tette? Er det lurt å bruke på dekk som sitter på alu-felger? Eller må jeg bytte begge dekkene på akslingen bak? Eller andre tips? (jeg har på ventilhette) Endret 9. september 2007 av Skikongen Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hmm vi hadde et lite hull i dekket engang på volvo v70. det vi gjorde var å fikk det plugget/tettet:) så var alt fint Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Hva med sånn her da? Eller noe tilsvarende fra andere leverandører... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Er det slangelaust dekk? I så fall kunne du prøve å få sett i ein slange, då det kanskje er dårleg kontakt mellom dekket og felgen ein eller annan plass. Dette problemet hadde eg med eit par dekk eg hadde, og etter å ha fått satt i slange vart dei heilt tette og fine. Endret 8. september 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Lever dekket på et verksted eller prøv dekkfix... Anbefaler deg et verkstedsbesøk. Dekkfix er noe klin og kan skape ubalanse i dekket, men det funker Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dekksjappe fikser feilen på 10-15minutter. Koster nok et par lapper. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Plugging av et dekk koster mellom 90 og 300 kroner.. Dekkskum bør ikke kjøre med over en lengre periode.. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Merk: Endel dekksjapper har ikke hverken utstyr eller tillatelse til å reparere bildekk. Sjekk dette på forhånd. IKKE godta utvendig plugging, dette er ikke lenger tillatt (utvendig plugging er når det dyttes en "makk" gjennom hullet fra utsiden av dekket). Store og seriøse dekkforhandlere (Dekkmann, Dekkpartner, bl.a) har stort sett alltid mulighet til å reparere. Styr unna bensinstasjon-reparasjoner (utvendig plugging). Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har du sjekket ventilen, bare ha på litt veske (spytt) i den og se om det bobbler. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 For all del, hold deg unna dekkskum, det er kun til nødsituasjoner. Dersom det lekker så lite at luften varer i en uke, så kan det være vanskelig å finne lekasjen. Trolig så er det ventilen, ville prøvd å bytte den først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ikke uvanlig at det står en spiker/skrue i dekkets slitebane, og at det siver ut litt luft rundt denne. Hvis dette er tilfelle, la den stå i til du kan få plugget dekket (ellers siver det ut svært mye raskere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå