jahas Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Problemet er at når jeg skal koble mobilen til dataen, gjennom en usb-kabel, får jeg en feilmelding om at det er et unknown device. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 prøvd å slå av og på telefonen før du kobler til? hjelper kanskje å skrive hvilken telefon det er også. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 har du pc suite på pc'en da? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Har en nokia 6280. Hva er pc suite? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har en nokia 6280. Hva er pc suite? 9454086[/snapback] Et program du må ha på pc'en. Fulgte det ikke med en cd når du kjøpte mobilen? http://www.nokia.no/support/software/pcsuite.php der kan du laste ned Lenke til kommentar
jahas Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Lasta det ned. Men det kommer alikevell en annen feilmelding: "Nokia 6280 tilkoblet i ikke-kompatibel modus" Edit: fikk det til å funke nå.. takker for hjelp Endret 8. september 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bare hyggelig du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå