Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kondom når man runker..hva?


Gjest Gjest_Ano_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ano_*

Har ei venninne som oppdaget at en kondom var borte fra natbordet til henne og typen. Hun spurte ikke typen noe om det, men er for en uke siden bare sa han at han hadde vært så kåt når hun hadde vært borte at han hadde runka og kommet i en kondom(orket ikke alt griset, derfor kondomet..han lå og skulle sove..) pluss at det var så deilig når kondomen strammet på kukhodet...

 

Noen som ville trodd på dette?Jeg tror han faktisk..han er ikke typen til å være utro, men venninna mi er litt i tvil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg også, det kan være praktisk på flere måter.

9453563[/snapback]

 

 

jeg har også runka med kondom, slepper alt gris og det er noe nytt.. alle gutter vil prøve noe nytt! bare se i Den Store onani tråden her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=724125&hl=+onani

 

her finnes det folk som runker med sokker og alt mulig rart.. så han har nokk ikke vert utro!

Lenke til kommentar
Jeg også, det kan være praktisk på flere måter.

9453563[/snapback]

 

 

jeg har også runka med kondom, slepper alt gris og det er noe nytt.. alle gutter vil prøve noe nytt! bare se i Den Store onani tråden her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=724125&hl=+onani

 

her finnes det folk som runker med sokker og alt mulig rart.. så han har nokk ikke vert utro!

9453607[/snapback]

Det blir jo mere følsomt også, en bedre følelse med glidemiddel og gummi :tease:

Lenke til kommentar
Jeg også, det kan være praktisk på flere måter.

9453563[/snapback]

 

 

jeg har også runka med kondom, slepper alt gris og det er noe nytt.. alle gutter vil prøve noe nytt! bare se i Den Store onani tråden her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=724125&hl=+onani

 

her finnes det folk som runker med sokker og alt mulig rart.. så han har nokk ikke vert utro!

9453607[/snapback]

Det blir jo mere følsomt også, en bedre følelse med glidemiddel og gummi :tease:

9453610[/snapback]

 

 

 

enig!

Lenke til kommentar
Har ei venninne som oppdaget at en kondom var borte fra natbordet til henne og typen. Hun spurte ikke typen noe om det, men er for en uke siden bare sa han at han hadde vært så kåt når hun hadde vært borte at han hadde runka og kommet i en kondom(orket ikke alt griset, derfor kondomet..han lå og skulle sove..) pluss at det var så deilig når kondomen strammet på kukhodet...

 

Noen som ville trodd på dette?Jeg tror han faktisk..han er ikke typen til å være utro, men venninna mi er litt i tvil...

9451173[/snapback]

 

Det forholdet mangler en viktig faktor *TILIT*-å kunne stole på kvarandre

Lenke til kommentar

Jeg har runket med kondom på 2 ganger, og det virker som de fleste her har gjort det. Så det er vel ikke noe direkte uvanlig, og jeg ville ikke ha uroet meg med det første.

 

Men jeg lurer litt på hvorfor hun visste at det manglet en kondom? Jeg tenkte ikke folk var så nøye med å telle hvor mange kondomer som var igjen. Spesielt ikke for en jente, som ikke bruker kondom

Lenke til kommentar
Jeg ville nok trodd ham, ja. Sikkert praktisk med et kondom når han ikke vil grise.

9451235[/snapback]

 

 

jeg vil nå si at å runke med kondom er grisete.. lukter jevligt og får masse graps på kuken. blitt brukt engang når jeg var 12-13 år, trodde det va slik det skulle gjøres :p Nei, lettere å bare ha klar litt dasspapir til og skvette på, og tørke over med.

Lenke til kommentar

Er nok sant det.

 

Vi kjøpte en pakke kondomer ifjor engang bare for å få litt forandring.

Vi brukte 1, og nei var ikke noe særlig for oss.

Men jeg har runka opp de 9 siste. Mest for, som andre nevner her. Låg i sengen og gidda ikke griseriet.

Og kona mi spurte hvorfor det minket, jeg sa det som det var til ho.

Javel sa ho, og smilte.

Lenke til kommentar

Godt mulig han snakker sant, men jeg vet ikke om noen som gidd å stupe ut med penger for å skaffe seg et kondom for å runke.. Og det presser ikke på hodet? Gjør det? Aldri lagt merke til iallfall..

 

Men igrunnen så burde jo hun veninnen din kjent han best så det er vel kun hun som kan være sikker på dette utenom han selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...