Robocoop Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 NEWMAN! Korrekt! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da tar jeg en ny .. Hvem, og hvorfor brant hytta til Susans (den daværende kjæresten til George) far ned? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Kramer gjorde det ved hjelp av noen kubanske sigarer. Hva skjer i denne episoden? Endret 11. november 2007 av madsmaurstad_no Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kramer gjorde det ved hjelp av noen kubanske sigarer. Hva skjer i denne episoden? Kramer flytter inn hos Jerry for å unnslippe et neonlys og etterhvert bytter de også personlighet. ..........Er det den episoden med "Kenny Rodgers Roasters"? Kramer blir også hekta på kyllingen derfra. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Kramer gjorde det ved hjelp av noen kubanske sigarer. Hva skjer i denne episoden? Kramer flytter inn hos Jerry for å unnslippe et neonlys og etterhvert bytter de også personlighet. ..........Er det den episoden med "Kenny Rodgers Roasters"? Kramer blir også hekta på kyllingen derfra. Jepp, stemmer det Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 da fører jeg tråden videre og stiller neste spørsmål; hvem spiller Slippery Pete i episoden 'The Frogger'? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvorfor ser George noe utilpass ut her? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fordi det er en mann som maserer han. Saken ble ikke bedre av at han trodde at pikken hans "bevegde seg" under seansen. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Det kan jeg bekrefte. "The Note" heter episoden. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 tillater meg å stille neste spm siden tidsfristen har gått ut for madsmaurstad. hvilken rolle skulle egentlig kramer's advokat ha i seinfeld? den her er litt tricky folkens Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 tillater meg å stille neste spm siden tidsfristen har gått ut for madsmaurstad. hvilken rolle skulle egentlig kramer's advokat ha i seinfeld? den her er litt tricky folkens Skulle han være Kramer? Aner ikke egentlig...... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 hmm... da tipper jeg George Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvorfor kan ikke George gå med penn på seg? Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) svaret på mitt spm er uansett, pressetalsmann for ordføreren i New York. Var i forbindelse med episoden 'Non Fat Yoghurt'. George kan forresten ikke gå med penn på seg fordi han er redd for å punktere skrotum. Endret 14. november 2007 av Kimber Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Neste spørsmål: hvilken voucher var George mest redd for å ikke finne igjen nå pengboka hans "sprakk"? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Ser ikke ut til at noen vet det Stiller et nytt et jeg. En gang dumper George oppi en skummel kar på forsiden av et blad. Denne mannen vil egentlig kjøpe dette bladet selv, siden han er på forsiden av det. Men George tar det fra ham, noe som resulterer i sinne. Senere i episoden dumper George oppi denne mannen en gang til, men hvor? Endret 27. november 2007 av mamama Lenke til kommentar
mamama Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Flytoaletten! riktigt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå