mamama Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Elaine glemmer igjen en tv-guide på subwayen en gang. Hvor møter hun seinere mannen som fant tv-guiden? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Han møter opp på døra til Foreldrene til George, med TV guiden klippet opp som en bukett..? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Han møter opp på døra til Foreldrene til George, med TV guiden klippet opp som en bukett..? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Antar det betyr riktig Hva heter Kramer's alias som han bruker som i enkelte situasjoner? Endret 6. november 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 han har vel flere aliaser, men de mest brukte er vel Pennypacker og Dr. von Nostrand. Antar at dette er svar nok og stiller neste spm: Hva slags bilmerke er bilen George kjøper som han trur tidligere er eid av John Voight? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det Var Pennypacker jeg var ute etter ja en LeBaron?... mener det er chrysler? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Lebaron eller noe ? Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 stemmer det, Lebaron Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva trodde Jerry dama med navn som rimer på en kvinnelig kroppsdel het? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hva trodde Jerry dama med navn som rimer på en kvinnelig kroppsdel het? Mulva? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg legger inn et spørsmål. Hvorfor foretar Kramer og George en "intervention" mot Jerry? Og hvilken TV-serie mener Jerry det minner om? Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 de foretar en intervention mot Jerry grunnet Ellen, dama han dater. TV-serien Jerry refererer til er Twilight Zone? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Siden det er ingen som har kommet med nytt spm enda, så tar jeg opp fakkelen. Når George og Jerry krangler om en flott leilighet så flipper de en mynt, hvorfor godtar ikke George utfallet av myntflippen. Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 den er lett, mynten spratt på benken til Jerry før den traff bakken og George klaga på "interference" tvert Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 de foretar en intervention mot Jerry grunnet Ellen, dama han dater. TV-serien Jerry refererer til er Twilight Zone? Jarra. Stemmer det. Jeg slenger inn et litt mer vrient: Hvilken bifigur er det som i følge Kramer "Can do anything he sets his mind to" Lenke til kommentar
Bogl Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Lloyd Braun! Hvor mye kjøpte Jerry tyggis for i samme episode? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Lloyd Braun! Hvor mye kjøpte Jerry tyggis for i samme episode? 100 dollar! ................Am I crazy or is that a lot of gum? He,he... Hvem synger "You're once, twice, three times a lady" i The Pothole? Endret 10. november 2007 av Robocoop Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Mulig jeg tar feil, men kan det være George? Synes å huske at han begynte å savne dama som han egentlig hata og begynte å synge hjemme hos Jerry? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Mulig jeg tar feil, men kan det være George? Synes å huske at han begynte å savne dama som han egentlig hata og begynte å synge hjemme hos Jerry? Nei, er nok ikke det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå