AlexGM Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 var hon med den stygge dialekten, suzie ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hvis du tenker på "skuespilleren" så er det korrekt Hvis jeg ikke husker helt feil så er samme episode som Jerry har ett parti sjakk med seg selv, intellektet mot...vel...heh Endret 23. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hehe, er vel marlene hun het kanskje ? Om jeg har rett kan noen andre fortsette som vanlig Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 jeg får jo ikke nok av Seinfeld quiz! hva "sa" navlen til en av Jerrys damer? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Det vet man ikke Stiller et nytt et: Hvem er O'Brien? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 O'Brian/Brien er lederen for Aryan Union, som George utgir seg for å være for at han og Jerry skal få seg en limo til Basketballkampen. Hvem sitter i et hull i parken? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 "hellooooo" seff. dere husker sikkert nå. men, det jeg ikke husker, er navnet på den mannen.. det var uansett han som ville selge en minivan til Jerry; når han ble opprørt, løp han ut i parken, gravde seg et hull og ble oppi der. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 denne er kanskje litt vanskelig, men vi får se. hva var det Elaine fant i grillen på Puddys bil? lol, stikkord: marineliv og religion. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Easy, Jebus fish! (Meget mulig jeg har sett litt for mye på seinfeld opp gjennom åra). Hva het familien som skrøt av å være i form, men om ikke kunne løfte mer enn Jerry? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 "Mandelbaum, Mandelbaum, Mandelbaum!" lol "it's time to kick it up a notch" "get those knees up!" fantastisk. hvordan ble George ufrivillig kvitt den enorme boblejakka si? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Han er i en butikk med Kramer for å kjøpe vin mens Jerry og Elaine er i et bakeri? Så skjer det noe Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 jo. han velter en oppsats eller noe av vinflasker bare ved å snu seg. eieren ser seg nødt til å ta jakka som betaling. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva heter episoden? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Svaret er The Bizarro Jerry. Fritt frem til stille neste spørsmål. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvorfor sluttet George i eiendomsmegler jobben sin? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvorfor sluttet George i eiendomsmegler jobben sin? Fikk ikke bruke toalettet til sjefen? Lenke til kommentar
mamama Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Hvorfor sluttet George i eiendomsmegler jobben sin? Fikk ikke bruke toalettet til sjefen? Det kan jeg bekrefte. "The Revenge". Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvorfor sluttet George i eiendomsmegler jobben sin? Fikk ikke bruke toalettet til sjefen? Det kan jeg bekrefte. "The Revenge". Utrolig mange jobber han klarer å få, må være få søkere....... : ) Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvorfor sluttet George i eiendomsmegler jobben sin? Fikk ikke bruke toalettet til sjefen? Det kan jeg bekrefte. "The Revenge". Utrolig mange jobber han klarer å få, må være få søkere....... : ) ja, hand modeling feks er vel en litt spesielt nisje For ikke å glemme mannlig BH selger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå