Skurupu Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mente jeg husket scenen, ja. Men var veldig usikker. Neste spørsmål: I hvilken episode signerer Jerry en plakat med "nothing's finer, then eating at your diner"? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 "The Bubble Boy" episoden ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det stemmer. Elaine og Jerry stopper for å spise på vei upstate for å møte the bubble boy. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hvilket spill spilte de med bubble boy ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 De spilte Trivial Pursuit. George spør båblegutten om hvem som invaderte spania på 700-tallet. Svaret er "The Moors", men på kortet står det skrevet "The Moops". Hilarity ensues. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Siden det ikke kom oppfølgingsspørsmål, så tar jeg meg friheten. Jeg skal ikke frem til navn på skuespiller, men hvem han spilte i Seinfeld: Han har en stemme i Family Guy og er skuespiller i den nye filmen Ted. Kanskje litt drøy, med tanke på at det kan være seinfeld fans som ikke ser family guy, gir den ett par dager, så finner noen et annet spørsmål Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Det må være Puddy. Hva het Kramers assistent/praktikant i firmaet Kramerica Industries (de forsøkte å utvikle et "blæresystem" som skulle kunne forhindre oljeutslipp)? Endret 10. august 2012 av geir_a Lenke til kommentar
osmano Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det må være Puddy. Hva het Kramers assistent/praktikant i firmaet Kramerica Industries (de forsøkte å utvikle et "blæresystem" som skulle kunne forhindre oljeutslipp)? Darren:-) Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det stemmer, sleng opp en ny. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ok, jeg tar en. Hvordan hamler Jerry opp med telefonselgere? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) "Well now you know how I feel". Vanskelig å forklare med ord, så poster heller videoen http://www.youtube.com/watch?v=N3aCL8PIOuM Hvilket land rømte Kramer til som 17-åring? Endret 25. februar 2013 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå