toro6 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvilket skrifttegn er det Elaine misbruker i en episode? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvilket skrifttegn er det Elaine misbruker i en episode? ! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Datt litt ut av denne jeg, men kjører på med neste spørsmål: Hvorfor har ikke Kramer kjøleskap? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Fordi han får det han trenger fra Jerrys kjøleskap? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Fordi han får det han trenger fra Jerrys kjøleskap? Både ja og nei, men ikke det svaret jeg er ute etter Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Var det jeg regna med, den virket litt vel lett.. Jeg har drevet å grublet litt i dag, men kan ikke komme på det. Nå får jeg sikkert ikke fred. : ) 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ah, denne er veldig vanskelig. Han sier det i en og enkel episode, og mer hører du ikke om det. Men ja, han sniker mat av Jerry, det er en av grunnene, som er ganske obvious. Men det er noe med maten han kjøper som gjør at han ikke trenger kjøleskap. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er det noe med at han bare vil ha fersk mat? At han uansett ikke vil lagre maten så lenge at han har behov for kjøleskap? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det noe med at han bare vil ha fersk mat? At han uansett ikke vil lagre maten så lenge at han har behov for kjøleskap? Her har du svaret jeg var ute etter Din tur Mister! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Oppgaven er fri. Jeg har mange spørsmål på lager, men lar noen andre få sjansen, så jeg poster nytt spørsmål om det ikke kommer noen innen 22:00 i kveld Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Prøver jeg da. Jerry har en plagsom venn i en episode han egentlig ikke vil være sammen med. Denne "vennen" er veldig selvsentrert og klarer aldri å holde fokus på hva andre snakker om, før han begynner å snakk om egne opplevelser og problemer. Han er ganske frekk og ikke spesielt morsom heller. Denne vennen begynner forteller gjerne støtt og stadig om at han har støtt på en felles bekjent. Hva het denne felles bekjente? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Prøver jeg da. Jerry har en plagsom venn i en episode han egentlig ikke vil være sammen med. Denne "vennen" er veldig selvsentrert og klarer aldri å holde fokus på hva andre snakker om, før han begynner å snakk om egne opplevelser og problemer. Han er ganske frekk og ikke spesielt morsom heller. Denne vennen begynner forteller gjerne støtt og stadig om at han har støtt på en felles bekjent. Hva het denne felles bekjente? Ser for meg med en gang Bob Sacramento eller Banya Endret 10. november 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Bania er også en plagsom innpåsliten type, men det er ikke han jeg er ute etter her. Bob Sacamano er vel kun Kramer sin venn. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Bania er også en plagsom innpåsliten type, men det er ikke han jeg er ute etter her. Bob Sacamano er vel kun Kramer sin venn. Hm... jeg tror jeg blander folk her Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Gary Fogel? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Neinei, Gary Fogel var vel en bekjent av George. Jeg sikter altså til en innpåsliten venn av Jerry, som Jerry vil skille lag med. Denne innpåslitne vennen gjentar seg selv hele tiden, og forteller støtt og stadig om en felles bekjent av han og Jerry som han nylig har møtt på. Og det er hva denne felles bekjente heter jeg er ute etter å få svar på. Hint: Dette er fra en episode i første sesong. Jerrys og denne "vennen" drar på stamkafeen og denne "vennen" driver å lager en scene over kalkunkjøttet brukt i sandwichen. Endret 10. november 2011 av RastaXP Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 En herlig episode som omhandler det vanskelig temaet "Hvordan slå opp med mannlige venner". Jeg vet navnet på venn nr 1, men for the life of me kommer jeg ikke på hva han andre het. Good question, sir. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Villanden. Det er riktig episode du nevner innholdet fra, ja. Denne "mannelige vennen" ved navn Joel Hornick (om jeg ikke husker feil) gjentar seg selv flere ganger i episoden med setningen "Guess who I ran into today?" for så å nevne navnet på dette vedkommende jeg spør etter navnet på. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ahh.. Peace of mind. Jeg måtte se episoden for å finne det ut, så jeg tror jeg lar vær å svare til i morgen i tilfelle noen mer verdig klare å svare uten juks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå