Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver jeg da.

 

Jerry har en plagsom venn i en episode han egentlig ikke vil være sammen med. Denne "vennen" er veldig selvsentrert og klarer aldri å holde fokus på hva andre snakker om, før han begynner å snakk om egne opplevelser og problemer. Han er ganske frekk og ikke spesielt morsom heller. Denne vennen begynner forteller gjerne støtt og stadig om at han har støtt på en felles bekjent. Hva het denne felles bekjente?

Lenke til kommentar

Prøver jeg da.

 

Jerry har en plagsom venn i en episode han egentlig ikke vil være sammen med. Denne "vennen" er veldig selvsentrert og klarer aldri å holde fokus på hva andre snakker om, før han begynner å snakk om egne opplevelser og problemer. Han er ganske frekk og ikke spesielt morsom heller. Denne vennen begynner forteller gjerne støtt og stadig om at han har støtt på en felles bekjent. Hva het denne felles bekjente?

 

Ser for meg med en gang Bob Sacramento eller Banya :p

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Neinei, Gary Fogel var vel en bekjent av George.

Jeg sikter altså til en innpåsliten venn av Jerry, som Jerry vil skille lag med. Denne innpåslitne vennen gjentar seg selv hele tiden, og forteller støtt og stadig om en felles bekjent av han og Jerry som han nylig har møtt på. Og det er hva denne felles bekjente heter jeg er ute etter å få svar på.

 

Hint: Dette er fra en episode i første sesong. Jerrys og denne "vennen" drar på stamkafeen og denne "vennen" driver å lager en scene over kalkunkjøttet brukt i sandwichen.

Endret av RastaXP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...