Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)

Anbefalte innlegg

That's gotta hurt!

Edit: Da jeg vet jeg har rett, og kan si med sikkerhet at dette er fra "The puerto rican day" episoden hvor "That's gotta hurt" one-linerer ikke er morsom etter at en dude med Laser-peker stjeler showet.

Neste spørsmål:

Jerry, George og Kramer har alle "alter-ego" hva heter de og hvilken episode er det de alle møtes som sitt alter-ego?

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

That's gotta hurt!

Edit: Da jeg vet jeg har rett, og kan si med sikkerhet at dette er fra "The puerto rican day" episoden hvor "That's gotta hurt" one-linerer ikke er morsom etter at en dude med Laser-peker stjeler showet.

Neste spørsmål:

Jerry, George og Kramer har alle "alter-ego" hva heter de og hvilken episode er det de alle møtes som sitt alter-ego?

Det er vel fra "The bizarro Jerry"

Jerry = Kevin

George = Gene

Kramer = Feldman

.....og Newman = Vargus

Lenke til kommentar

That's gotta hurt!

Neste spørsmål:

Det er vel fra "The bizarro Jerry"

Jerry = Kevin

George = Gene

Kramer = Feldman

.....og Newman = Vargus

Godt poeng, men var ikke det jeg var ute etter. Disse alter-egoene er noe de selv har laget.

Lenke til kommentar

Hehe, enkelt spørsmål.

Hun dør av forgiftning etter å ha slikket limet på veldig mange bryllupsinvitasjoner. George ville ikke legge penger i noe sånt, og gikk for de billigste.

You hit the top of the nail! :D

PS! Var ikke i stand til å finne et mer komplisert spørsmål kl 4 om natta :p

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Apropo Susan: Hvorfor brant hytta til Susans foreldre ned?

George hadde fått cubanske sigarer av faren til Susan, men George gav de bort til Kramer.

Hele gjengen skulle på hyttetur, men Kramer og dama kom fram først, så de fant ut at de skulle fiske/svømme litt(?) før de andre kom, så han la igjen en tent sigar på noen aviser, uten å tenke seg om (Når tenker han seg om liksom? :p).

Og dermed begynte det å brenne.

Noen andre kan ta neste spørsmål, må la andre få sjansen, hehe.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...