Boris Yeltsin Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) That's gotta hurt! Edit: Da jeg vet jeg har rett, og kan si med sikkerhet at dette er fra "The puerto rican day" episoden hvor "That's gotta hurt" one-linerer ikke er morsom etter at en dude med Laser-peker stjeler showet. Neste spørsmål: Jerry, George og Kramer har alle "alter-ego" hva heter de og hvilken episode er det de alle møtes som sitt alter-ego? Endret 30. oktober 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
osmano Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 That's gotta hurt! Edit: Da jeg vet jeg har rett, og kan si med sikkerhet at dette er fra "The puerto rican day" episoden hvor "That's gotta hurt" one-linerer ikke er morsom etter at en dude med Laser-peker stjeler showet. Neste spørsmål: Jerry, George og Kramer har alle "alter-ego" hva heter de og hvilken episode er det de alle møtes som sitt alter-ego? Det er vel fra "The bizarro Jerry" Jerry = Kevin George = Gene Kramer = Feldman .....og Newman = Vargus Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 That's gotta hurt! Edit: Da jeg vet jeg har rett, og kan si med sikkerhet at dette er fra "The puerto rican day" episoden hvor "That's gotta hurt" one-linerer ikke er morsom etter at en dude med Laser-peker stjeler showet. Neste spørsmål: Jerry, George og Kramer har alle "alter-ego" hva heter de og hvilken episode er det de alle møtes som sitt alter-ego? Det er vel fra "The bizarro Jerry" Jerry = Kevin George = Gene Kramer = Feldman .....og Newman = Vargus Godt poeng, men var ikke det jeg var ute etter. Disse alter-egoene er noe de selv har laget. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Pennypacker, Varnsen og Art Vandelay. Og de møttes vel i den leiligheten som var til salgs, der de ville se idrett av no slag? Det er det beste jeg får til.. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Pennypacker, Varnsen og Art Vandelay. Og de møttes vel i den leiligheten som var til salgs, der de ville se idrett av no slag? Det er det beste jeg får til.. Det stemmer. Bonus svar: skjedde i "The puerto rican day" Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvorfor ville Newman ha tak i et av Jerrys hårstrå? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvorfor ville Newman ha tak i et av Jerrys hårstrå? Fordi Jerry's old time frisør finner et hårstår i leiligheten til nevøen sin, og tror at Jerry er "utro". For å bevise dette, må frisøren ha et eksempel å sammenligne med! Så frisøren ansetter Newman for dette arbeidet. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det var vel no sånt, ja. Meget bra. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Oki, her kommer et litt tricky spørsmål: Gi meg et bilde av den ekte Kramer. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Oki, her kommer et litt tricky spørsmål: Gi meg et bilde av den ekte Kramer. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Er dette bildet jeg fant av Kenny Kramer, som var naboen til Larry David, som han selv sier er personen Kramer-characteren er basert på. Nytt enkelt spørsmål: George forlover seg med Susan, hvordan brytes dette forholdet? Endret 2. november 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hehe, enkelt spørsmål. Hun dør av forgiftning etter å ha slikket limet på veldig mange bryllupsinvitasjoner. George ville ikke legge penger i noe sånt, og gikk for de billigste. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Hehe, enkelt spørsmål. Hun dør av forgiftning etter å ha slikket limet på veldig mange bryllupsinvitasjoner. George ville ikke legge penger i noe sånt, og gikk for de billigste. You hit the top of the nail! PS! Var ikke i stand til å finne et mer komplisert spørsmål kl 4 om natta Endret 2. november 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Apropo Susan: Hvorfor brant hytta til Susans foreldre ned? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Apropo Susan: Hvorfor brant hytta til Susans foreldre ned? George hadde fått cubanske sigarer av faren til Susan, men George gav de bort til Kramer. Hele gjengen skulle på hyttetur, men Kramer og dama kom fram først, så de fant ut at de skulle fiske/svømme litt(?) før de andre kom, så han la igjen en tent sigar på noen aviser, uten å tenke seg om (Når tenker han seg om liksom? ). Og dermed begynte det å brenne. Noen andre kan ta neste spørsmål, må la andre få sjansen, hehe. Endret 2. november 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvor lenge var Kramer i streik hos H&H Bagels ? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja.. Var det åtte år? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja.. Var det åtte år? Nope Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Da går jeg for andrevalget mitt som var tolv år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå