toro6 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor måtte Jerry og Kramer bryte seg inn i bilen til George som var dekket med fugledritt? Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei, Jerry likte ikke parfyme-idèen, hvis ikke jeg husker feil. Skal ikke kverulere, men for å sitere Jerry ordrett : Hum, a cologne that smells like the beach. I can't believe I'm saying this, "That's not a bad idea." Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor måtte Jerry og Kramer bryte seg inn i bilen til George som var dekket med fugledritt? De måtte flytte bilen, så Steinbrenner ikke skulle bli mistenksom på George som ikke hadde vært på jobben på flere dager? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er ikke den episoden jeg tenker på. Ledelsen blir litt bekymret, men ikke før Kramer faktisk kræsjer bilen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) George låser bilnøklene sine inne i bilen og får derfor ikke kjørt den. Dette får Wilhelm til å tro at George jobber veldig lange dager. Perfekt for George, men så var det den fugledritten.. Kanskje det var den episoden du tenkte på, Skurupu? Jeg husker ikke helt.. Så da kjører vi uansett videre. Endret 9. oktober 2011 av toro3 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvilken episode nevner Jerry (indirekte) Grete Waitz? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Husker ikke hva episoden heter, men trur kommentaren går noe sånnt som "10 Ethiopians and a norwegian", når han snakker om hvem som alltid løper først i NY Marathon. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvilken episode nevner Jerry (indirekte) Grete Waitz? Er det episoden "The Hot Tub" ? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ah, whats to see? A guy from Kenya, a woman from Norway and 20000 losers. MKej blander her forståelig nok sammen episoder. The Hot Tub kunne fort ha vært mitt forslag også, men vi skal nok til "The Apartment" 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvem av Kramers venner spiser hest hele tiden? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ah, whats to see? A guy from Kenya, a woman from Norway and 20000 losers. MKej blander her forståelig nok sammen episoder. The Hot Tub kunne fort ha vært mitt forslag også, men vi skal nok til "The Apartment" Hvem av Kramers venner spiser hest hele tiden? Kan det være ham vi aldri får se?....Bob Sacamano? Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Får nok aldri se han, men svaret er desssverre feil! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Måtte ta en kjapp tur på google her gitt, men han heter så mye som Jay Riemenschneider. Jeg kjører på med en ny oppgave med en gang.. Man så vel aldri selve hendelsen på skjermen, men hvorfor var det noen som lo av George da han hoppet over en vannpytt? Endret 21. oktober 2011 av toro3 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Fordi han hadde begge armene oppe og så ut som en jente ? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jepp, han spratt over som en liten bitch. Hehe, jeg tatt meg selv i gjøre det samme. Etter å ha sett denne episoden er jeg alltid oppmerksom på hvordan jeg hopper over pytter. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Anser som oppgaven som fri... Hva slags frukt er det Jerry klarer å sprute i øyet på George, som gjør at George begynner å blinke ufrivillig? Lenke til kommentar
Nourish Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Anser som oppgaven som fri... Hva slags frukt er det Jerry klarer å sprute i øyet på George, som gjør at George begynner å blinke ufrivillig? Grapefruit? :o Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Anser som oppgaven som fri... Hva slags frukt er det Jerry klarer å sprute i øyet på George, som gjør at George begynner å blinke ufrivillig? Grapefruit? :o El corrrrrrrreeecto! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva var det George sa høyt sa under en kinofilm som fikk resten av salen til le godt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå