AlexGM Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tar en frekk en og tar over. Hva heter låsen Jerry brukte sine forsikringspenger på? Er sikkert brukt før, men jaja. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Husker episoden veldig godt, men det navnet var litt vanskeligere å vrenge ut, men kan det være Clapco D29 eller noe i den duren? Kanskje jeg har det fra et helt anna sted Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er meget korrekt! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Det var da meget godt Hvilket dyr har mennesker en gjensidig avtale med og hvorfor kommer dette emnet opp? Endret 8. september 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Duer og fordi Gerge kjørte på en. Endret 8. september 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Fritt fram. Endret 8. september 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
osmano Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvilken "kinesisk" kvinne får moren til George til å droppe skilssmissen med Frank? Navn på henne og hvor kommer hun egentlig fra? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvilken "kinesisk" kvinne får moren til George til å droppe skilssmissen med Frank? Navn på henne og hvor kommer hun egentlig fra? Hun heter Donna Chang og er fra Long Island. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hvilken "kinesisk" kvinne får moren til George til å droppe skilssmissen med Frank? Navn på henne og hvor kommer hun egentlig fra? Hun heter Donna Chang og er fra Long Island. Riktig! Ta neste da? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Når vi først er inne på skilsmissen; hvem spiller den kappekledde advokaten til Frank? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Selveste Larry David. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Selveste Larry David. Correctamundo! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Stjeler meg inn med ett nytt spørsmål.... "Wait till that Uma smells this Uva" Når faller denne replikken (episode) og av hvem? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skal vi prøve å få i gang denne tråden igjen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja, gjerne det. Angående spørsmålet over, så husker jeg ikke hvilken episode det gjelder. Men det er Kramer som sier det, og det er Uma Thurman det snakkes om. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 OK, da starter jeg. Jerry synes som oftest idèene til Kramer er helt bak mål, men en gang sa han "actually, that's not a bad idea". Hvilken idè var det Jerry likte? Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 OK, da starter jeg. Jerry synes som oftest idèene til Kramer er helt bak mål, men en gang sa han "actually, that's not a bad idea". Hvilken idè var det Jerry likte? Å lage en parfyme som lukter som du kommer rett fra stranda (beachen). Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei, Jerry likte ikke parfyme-idèen, hvis ikke jeg husker feil. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det var vel gummiball inni oljetankere trikset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå