toro6 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 dette har du helt rett i. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vi har møtt minst tre andre personer som har bodd i umiddelbar nærhet i samme "gang" som Kramer og Jerry. Forklar hvem 3 av disse er. (trenger enten navn eller forklaring på hvem de er). lykke til Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tenkte meg denne var vrien. Gir hint hvis ingen har klart den innen 18.00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Vi har kjæresteparet der Jerry prøver seg på dama,når mannen havner i koma(the drake coffiecake episode). Så tror jeg gutten Kramer var barnevakt til bor i den gangen(da han går kun i jeans) så har vi han med papergøye\kakadoo? (der en nøkkel er i fuglebrettet) de jeg kommer på ivertfall. Tror de bor i samme gang,vet de bor i samme bygning`. Endret 3. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vi har kjæresteparet der Jerry prøver seg på dama,når mannen havner i koma(the drake coffiecake episode). Så tror jeg gutten Kramer var barnevakt til bor i den gangen(da han går kun i jeans) så har vi han med papergøye\kakadoo? (der en nøkkel er i fuglebrettet) de jeg kommer på ivertfall. Tror de bor i samme gang,vet de bor i samme bygning`. Kjæresteparet heter Martin og Gina. Han faller i koma, Jerry prøver seg på henne. Becky Gelke som har en katt med sopp-plager Og naboen med papegøya som Jerry nekter å slippe inn i leiligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Takk for at du repeterer det jeg nettopp sa..... Endret 3. august 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Takk for at du repeterer det jeg nettopp sa..... repeterer og utfyller..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Wikipeder more like it. (ja,jeg brukte wikepedia som et verb) Men det er for sent og jeg er for berusett for å komme med noe bra spørsmål. ergo: Hvorfor arresteres Kramer for hallik-virksomhet? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Wikipeder more like it. (ja,jeg brukte wikepedia som et verb) Men det er for sent og jeg er for berusett for å komme med noe bra spørsmål. ergo: Hvorfor arresteres Kramer for hallik-virksomhet? Fordi han har lånt "the technicolor dream coat fra The Wig Master". Samtidig har han fått en stokk av Elaine og funnet en hatt på gata, han ser ganske "pimpete" ut. Deretter går han til "Jiffy Park" og skal hente en bil som en prostituert akkurat da bruker for litt Buisness med en kunde. Politiet har spanet på Jiffy Park en stund og buster Kramer da han slåss med jenta og han må i line up. "I am not a pimp", klassisk. Endret 4. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Vet jo at svaret mitt er riktig så jeg tar et nytt et. ¤ Hva er det fulle navnet til room-maten til Bonnie? Bonnie er en jente som George dater i 1 ep, skal ha begge navnene. hvor er dette hentet fra? I episoden der George dater en jente som heter Bonnie, hun har en "room-mate" som Geroge synes er veldig rart. Det hele ender med at room-maten flytter ut etter press fra George som nå er "the man". Men da "roommaten" ikke får alle boksene sine tilsendt til sin nye leilighet kommer han på besøk og spør så Bonnie om de ikke skal ha en Menage a trois. Dette gjør George for å komme seg ut av en kinkig situasjon. Det hele ender med at Bonnie og "room-maten" er "into it" og episoden slutter. Endret 4. august 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vet jo at svaret mitt er riktig så jeg tar et nytt et. ¤ Hva er det fulle navnet til room-maten til Bonnie? Bonnie er en jente som George dater i 1 ep, skal ha begge navnene. hvor er dette hentet fra? I episoden der George dater en jente som heter Bonnie, hun har en "room-mate" som Geroge synes er veldig rart. Det hele ender med at room-maten flytter ut etter press fra George som nå er "the man". Men da "roommaten" ikke får alle boksene sine tilsendt til sin nye leilighet kommer han på besøk og spør så Bonnie om de ikke skal ha en Menage a trois. Dette gjør George for å komme seg ut av en kinkig situasjon. Det hele ender med at Bonnie og "room-maten" er "into it" og episoden slutter. fra "The Labelmaker" (som ikke virker) Room-maten heter Scott Thomas Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 fra "The Labelmaker" (som ikke virker) Room-maten heter Scott Thomas True that, din tur Lenke til kommentar
osmano Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hvilke 4 statsledere blir nevnt når Elaine spør: "Hey, who do you think is the most unattractive world leader?" Lenke til kommentar
osmano Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Hvilke 4 statsledere blir nevnt når Elaine spør: "Hey, who do you think is the most unattractive world leader?" Ingen? Gir hint i morgen hvis ingen har svart:-) Hint: Fra episoden "The outing" Endret 6. august 2009 av osmano Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sånn i farten kommer jeg bare på Charles de gaulle Lyndon B Johnson og Golda Meir.. siste kommer jeg ikke på Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 han med flekken på skalpen? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 han med flekken på skalpen? Mikhail Gorbatsjov Lenke til kommentar
osmano Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Sånn i farten kommer jeg bare på Charles de gaulle Lyndon B Johnson og Golda Meir.. siste kommer jeg ikke på Flott! Godtar dette. Sisetmann var Bresjnev:-) Neste! Endret 6. august 2009 av osmano Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 ingen? Da tar jeg post nr. 1000:) Hva heter ordføreren i "The Susan Ross Foundation"? For- og etternavn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå