Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi har kjæresteparet der Jerry prøver seg på dama,når mannen havner i koma(the drake coffiecake episode). Så tror jeg gutten Kramer var barnevakt til bor i den gangen(da han går kun i jeans)

så har vi han med papergøye\kakadoo? (der en nøkkel er i fuglebrettet)

de jeg kommer på ivertfall. Tror de bor i samme gang,vet de bor i samme bygning`.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Vi har kjæresteparet der Jerry prøver seg på dama,når mannen havner i koma(the drake coffiecake episode). Så tror jeg gutten Kramer var barnevakt til bor i den gangen(da han går kun i jeans)

så har vi han med papergøye\kakadoo? (der en nøkkel er i fuglebrettet)

de jeg kommer på ivertfall. Tror de bor i samme gang,vet de bor i samme bygning`.

Kjæresteparet heter Martin og Gina. Han faller i koma, Jerry prøver seg på henne.

Becky Gelke som har en katt med sopp-plager

Og naboen med papegøya som Jerry nekter å slippe inn i leiligheten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Wikipeder more like it. (ja,jeg brukte wikepedia som et verb)

Men det er for sent og jeg er for berusett for å komme med noe bra spørsmål.

ergo: Hvorfor arresteres Kramer for hallik-virksomhet?

Lenke til kommentar
Wikipeder more like it. (ja,jeg brukte wikepedia som et verb)

Men det er for sent og jeg er for berusett for å komme med noe bra spørsmål.

ergo: Hvorfor arresteres Kramer for hallik-virksomhet?

Fordi han har lånt "the technicolor dream coat fra The Wig Master". Samtidig har han fått en stokk av Elaine og funnet en hatt på gata, han ser ganske "pimpete" ut.

Deretter går han til "Jiffy Park" og skal hente en bil som en prostituert akkurat da bruker for litt Buisness med en kunde. Politiet har spanet på Jiffy Park en stund og buster Kramer da han slåss med jenta og han må i line up. "I am not a pimp", klassisk.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Vet jo at svaret mitt er riktig så jeg tar et nytt et.

¤ Hva er det fulle navnet til room-maten til Bonnie?

Bonnie er en jente som George dater i 1 ep, skal ha begge navnene.

hvor er dette hentet fra?

I episoden der George dater en jente som heter Bonnie, hun har en "room-mate" som Geroge synes er veldig rart. Det hele ender med at room-maten flytter ut etter press fra George som nå er "the man". Men da "roommaten" ikke får alle boksene sine tilsendt til sin nye leilighet kommer han på besøk og spør så Bonnie om de ikke skal ha en Menage a trois. Dette gjør George for å komme seg ut av en kinkig situasjon. Det hele ender med at Bonnie og "room-maten" er "into it" og episoden slutter.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Vet jo at svaret mitt er riktig så jeg tar et nytt et.

¤ Hva er det fulle navnet til room-maten til Bonnie?

Bonnie er en jente som George dater i 1 ep, skal ha begge navnene.

hvor er dette hentet fra?

I episoden der George dater en jente som heter Bonnie, hun har en "room-mate" som Geroge synes er veldig rart. Det hele ender med at room-maten flytter ut etter press fra George som nå er "the man". Men da "roommaten" ikke får alle boksene sine tilsendt til sin nye leilighet kommer han på besøk og spør så Bonnie om de ikke skal ha en Menage a trois. Dette gjør George for å komme seg ut av en kinkig situasjon. Det hele ender med at Bonnie og "room-maten" er "into it" og episoden slutter.

fra "The Labelmaker" (som ikke virker) Room-maten heter Scott Thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...