Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg googler aldri, kan bare veldig mye om Seinfeld. Det har vært favoritt-serien min i en årreke. Jeg har alle sessongene på DVD, og har gått kronoligisk gjennom alle sammen 10+ ganger.

Samme her. Kanskje ikke 10 ganger men i hvert fall 5-6 ganger. Jeg har også hatt stor glede av å lese på www.seinfeldscripts.com Man finner det meste der.

Så hva er egentlig juks i denne tråden? Ingen som kan sjekke kilden til svarene allikevel....La oss bare ha det moro folkens!:)

Lenke til kommentar

Jeg er seinfeld fan og ser fra 1-3 episoder hver eneste dag sånn cirka:) Tar ofte seinfeld-maraton og pleier som regel å følge sesongene oppover. Nå om dagen går det mye i sesong 7 og 8 da..faktisk så har jeg blitt avhengig i det siste av å se på en seinfeld episode mens jeg spiser, ingenting bedre enn å kombinere tilfredsstillelsen av å spise seg mett sammen med gleden av å se en seinfeld episode :D

SPM:

The White Whale - hvem er dette og hvorfor er han ettersøkt av en politimann med svart lapp over øyet?

Bonus: hvem avslører the white whale?

Lenke til kommentar
Jeg er seinfeld fan og ser fra 1-3 episoder hver eneste dag sånn cirka:) Tar ofte seinfeld-maraton og pleier som regel å følge sesongene oppover. Nå om dagen går det mye i sesong 7 og 8 da..faktisk så har jeg blitt avhengig i det siste av å se på en seinfeld episode mens jeg spiser, ingenting bedre enn å kombinere tilfredsstillelsen av å spise seg mett sammen med gleden av å se en seinfeld episode :D

SPM:

The White Whale - hvem er dette og hvorfor er han ettersøkt av en politimann med svart lapp over øyet?

Bonus: hvem avslører the white whale?

The white wale er Newman, han er ettersøkt pga av mange ubetalte parkering bøter

Kramer avslører han til slutt...

Lenke til kommentar

Da ingen har løst oppgaven ved hjelp av bilde, gir jeg et par hint.

¤ Episoden vi skal frem til er fra Sesong 2

¤ I episoden får Kramer overbevist Jerry om å hyre inn folk som kan "hacke" kabel-tv`en hans slik at de får sett baseball laget "The Mets" spille kamp.

Hvis ingen klarer denne nå innen 02.35 Mandag morgen så er åpent for hvem som helst og stille nytt spørsmål.

Lenke til kommentar

¤ I episoden får Kramer overbevist Jerry om å hyre inn folk som kan "hacke" kabel-tv`en hans slik at de får sett baseball laget "The Mets" spille kamp.

Hvis ingen klarer denne nå innen 02.35 Mandag morgen så er åpent for hvem som helst og stille nytt spørsmål.

Sorry...."The babyshower".....

Lenke til kommentar

Sorry...."The babyshower".....

korrekt

Lenke til kommentar

Jeg får kontre et litt vanskelig ett jeg også da. (Tror jeg i hvertfall:))

Jeg går ut i fra at det er flere i dette forumet som også så sesongen med 24 som ble vist i vår. Der var det en kvinnelig skuespiller (gjennomgående karakter) som også har deltatt i to episoder med Seinfeld. Hvem? Gjerne rollenavn og episoder også......:)

Lenke til kommentar
Janeane Garofalo. Jerry ville gifte seg med henne fordi hun var så lik han selv. Jeg tror de forlovet seg også.

Det er nok alt jeg husker..

I Seinfeld het hun Jeannie Steinman. Samme initialer som Jerry Seinfeld.

Jerry: - "Hey same initials, how do you like that?"

Jeannie: - "I like it!"

din tur

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...